hallo mijn naam is di-nagyio
ben nieuw hier op het forum,ikzelf rij een bashan bs 7 van 2008.ik heb hem zelf gepimpt,waar ik dan ook trots op ben.ik had hem graag willen laten zien maar snap niet hoe ik een foto erop krijg gezet ,kan iemand me tips geven aub.
greetz di-nagyio
Laatst gewijzigd door di-nagyio op ma 19 apr, 2010 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.
redelijk wat voor zover ik dat gezien heb, anders http://www.chinaquad.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is speciaal voor de chinezen, hele vriendelijk behulpzame lui.
ook welkom hier namens mij
quadforumbenelux: hardcorechaam
chinaquad: bashanboy
die laatste naam komt je misschien bekender voor
blijft een mooie bashan
[quote="hardcorechaam"]ook welkom hier namens mij
quadforumbenelux: hardcorechaam
chinaquad: bashanboy
die laatste naam komt je misschien bekender voor
blijft een mooie bashan [/quote
hey hallo
hoe gaat het ermee.jij bent inderdaad een van de bekendere tuners van bashan zie ik .ik kom je naam overal tegen.]wat vindt je van de mijne.vertel eens wat doe je nog zoal meer met bashan??????
niet echt bekent, ik lul gewoon veel
ik vind de jouwe er goed uit zien! op een paar smaakdetails na dan, ik vind jou lampen niet mooi zo, en de velgen en banden zijn te groot voor een bashan. maarja dat is smaak he
weet niet wat jij er motorisch aan gedaan hebt?
hardcorechaam schreef:niet echt bekent, ik lul gewoon veel
ik vind de jouwe er goed uit zien! op een paar smaakdetails na dan, ik vind jou lampen niet mooi zo, en de velgen en banden zijn te groot voor een bashan. maarja dat is smaak he
weet niet wat jij er motorisch aan gedaan hebt?
motorisch heb ik tandwielen en ketting.luchtfilter,sproeier,verder heb ik alles verbeterd om geen trillingen en losse onderdelen te hebben.stuurdemper ivm brede banden.ander daschbord/klok.enz enz enz
hardcorechaam schreef:wat dacht je van een racemotorblok?
gsx400f?
nee joh.aan die shit begin ik niet,ik heb mijn quad volledig zonder kinderziektes af gewerkt.aan zón zwaar blok begin ik niet,daar is een bashan helemaal niet voor gemaakt.staat nogal stom he als je goed wilt op trekken ,en ineens staan een paar achterwielen naast je voor wielen ha ha ha .stuur me eens wat foto's van jou quad aub.ben ik ook zeer benieuwd naar ?????
airwolf schreef:ziet er euk uit!!
enkel je bumper vindt ik een beetje groot
hey airwolf
leuk om een reactie te krijgen van je.wat rij je zelf aan quad?????
en over die bumper dat is inderdaad iedereen zijn eigen smaak,gelukkig tot we niet allemaal het zelfde mooi vinden,toch
greettzzz