Wild & Wicked
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
waarom nu al een andere turbo?
de turbo,s die erop zaten liepen toch op een zeer lage druk, deze kan toch nog dik opgevoerd worden?
(niet dat ik er enig verstand van heb hoor )
de turbo,s die erop zaten liepen toch op een zeer lage druk, deze kan toch nog dik opgevoerd worden?
(niet dat ik er enig verstand van heb hoor )
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Ja ik liep op lage druk, maar heb intussen weer wat bijgeleerd.
- de twee turbo's krijgen elk maar de helft van de uitlaatpulsen omdat ze elk op 2 cilinders zijn aangesloten
- daardoor dus vreselijke lag en komen ze in als ik de gas moet lossen( )
- enkele(zelfs iets grotere) turbo spoelt sneller op door de 4 uitlaatpulsen.
- minder gewicht (enkel systeem)
- compacter en makkelijker af te regelen.
- door de lag kan ik de druk niet opvoeren omdat ze er toch niet geraken bij het vereiste toerental.
En er zijn er een paar op oldschoolsuzuki die de dubbele (zelfs met vnt) turbo opstelling ten treuren toe hebben getest en het ook niet in orde hebben gekregen, dus waarom tijd verspillen
Ik wil deze turbo wel binnen het frame houden en dus komen er nog wat pas- en meetwerkjes aan te pas.
- de twee turbo's krijgen elk maar de helft van de uitlaatpulsen omdat ze elk op 2 cilinders zijn aangesloten
- daardoor dus vreselijke lag en komen ze in als ik de gas moet lossen( )
- enkele(zelfs iets grotere) turbo spoelt sneller op door de 4 uitlaatpulsen.
- minder gewicht (enkel systeem)
- compacter en makkelijker af te regelen.
- door de lag kan ik de druk niet opvoeren omdat ze er toch niet geraken bij het vereiste toerental.
En er zijn er een paar op oldschoolsuzuki die de dubbele (zelfs met vnt) turbo opstelling ten treuren toe hebben getest en het ook niet in orde hebben gekregen, dus waarom tijd verspillen
Ik wil deze turbo wel binnen het frame houden en dus komen er nog wat pas- en meetwerkjes aan te pas.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
got it! nou succes dan maar weer met je mega-project
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrunner
- Berichten: 812
- Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
- Locatie: Dubai
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Ziet er zeer goed uit.........
Misschien een onozele vraag, maar ga je je remmen ook aanpassen ? (het moet tenslote ook weer goed tot stilstand komen)
Misschien een onozele vraag, maar ga je je remmen ook aanpassen ? (het moet tenslote ook weer goed tot stilstand komen)
Re: Wild & Wicked
WOW
Krijg er kippenvel van.
Krijg er kippenvel van.
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Er zitten de rempompen van de gsxr op en die geven iets meer druk dus remmen zijn wel oke, door het gewicht en de snelheid is het ook normaal dat hij niet op de zelfde afstand stil is als een standaard quad aan de helft van de afstand.Pindapotje schreef:Ziet er zeer goed uit.........
Misschien een onozele vraag, maar ga je je remmen ook aanpassen ? (het moet tenslote ook weer goed tot stilstand komen)
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Zo nog eens wat nieuws na lange tijd (druk opt werk en aan garage), sprinten op racewars in zolder.
Eerste run was benzine druk te laag en tweede run kreeg ik hem niet in derde of vierde( door de adrenaline weet ik ook niet meer welke )en dus over de streep tegen de begrenzer
Jammer dat het zo druk was anders had ik nog 1 maal kunnen rijden (teveel decibellekes )
allé vuroit:
Link
Link
conclusie: remmen goed, veren te zacht, werken aan schakelpook, koppeling goed, ...
Oja evo 8 had 340 mooiepk's en was beter in reactie op groen als ik
Hopen dat in Brustem mag rijden volgend weekend en dan nog es wa beter presteren
Eerste run was benzine druk te laag en tweede run kreeg ik hem niet in derde of vierde( door de adrenaline weet ik ook niet meer welke )en dus over de streep tegen de begrenzer
Jammer dat het zo druk was anders had ik nog 1 maal kunnen rijden (teveel decibellekes )
allé vuroit:
Link
Link
conclusie: remmen goed, veren te zacht, werken aan schakelpook, koppeling goed, ...
Oja evo 8 had 340 mooiepk's en was beter in reactie op groen als ik
Hopen dat in Brustem mag rijden volgend weekend en dan nog es wa beter presteren
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
wwauw !! echt dikke shit gozer!!! respect!
ook al zou je niet winnen, alleen de adrenaline al van daar op de startstreep staan
wij willen meer filmpies!
ook al zou je niet winnen, alleen de adrenaline al van daar op de startstreep staan
wij willen meer filmpies!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Hehe dit weekend Brustem wa streepkes trekken en verder afstellen
Kunnen dan ook wat dichterbij om te filmen
Kunnen dan ook wat dichterbij om te filmen
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
Wat deed het pijn bij de bestuurder van de EVO
Dit weekend @ BRUSTEM
Dit weekend @ BRUSTEM
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Re: Wild & Wicked
Vandaag kon ik er helaas niet bij zijn in brustem maar telefonisch heb ik al vernomen dat het zeker de goede richting uit aan het gaan is Wheeliebar word noodzakelijk, met een snelheid van ongeveer 130km/u op de achterwielen
filmpjes volgen nog wel in de loop van de week
filmpjes volgen nog wel in de loop van de week
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Jaja al terug veel kunnen testen wegens niet druk, zoals Kris al zei loopt ie als een trein, alleen moet ik bij de start en in eerste inhouden anders lig ik op m'n rug (eerste stukje van de film) , kost me jammer genoeg een seconde maar het was een vette dag nu weet ik eindelijk wattem kan en het einde is nog niet in zicht (moet uiteindelijk die gekke Antillianen kunnen bijhouden, nu lukt dat pas vanaf 150meter)
allé beeldjes zeggen meer als woorden:
http://www.youtube.com/watch?v=Faeyj-Zto7U" onclick="window.open(this.href);return false;
allé beeldjes zeggen meer als woorden:
http://www.youtube.com/watch?v=Faeyj-Zto7U" onclick="window.open(this.href);return false;
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
Netjes,
Nog een beetje oefenen voor de stoplichten en dan komt dat wel goed
PS: kun je de 1 gewoon niet overslaan?
Of trekt hij dan te zwaar op?
Nog een beetje oefenen voor de stoplichten en dan komt dat wel goed
PS: kun je de 1 gewoon niet overslaan?
Of trekt hij dan te zwaar op?
Re: Wild & Wicked
gaat precies hennig goed vooruit.
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Nope dan gaat hij niks meer, probleem is dat ik aan de start niet vol durf te gaan zonder weelybar, hij moet voor onder blijven anders gaat em alle kanten op , en hij moet lagerquad-racerrr schreef:Netjes,
Nog een beetje oefenen voor de stoplichten en dan komt dat wel goed
PS: kun je de 1 gewoon niet overslaan?
Of trekt hij dan te zwaar op?
@ John : ja de eerste keren toch moeten wennen, blij dat ik achter was 190 op crossveren is niet alles
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!