Patje88nl's Raptor 660 -> 700
Re: Raptor 660
echt een zalig quadje!!
-
- Quadrider
lekkerre quad zeg,toffe kleuren combo
Tnx
Krijg mn blokje een van deze dagen terug. alleen moet ook nieuwe olie op. Kan ik er gewoon 10w40 in gooien of raden jullie iets anders aan?
Krijg mn blokje een van deze dagen terug. alleen moet ook nieuwe olie op. Kan ik er gewoon 10w40 in gooien of raden jullie iets anders aan?
10W40 is goed.Patje88NL schreef:Tnx
Raptor 660 SM
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
10w40 is altijd goed
is jou blok opgevoert? dan zou je ook is kunnen kijken of hij soepeler draait met 5w40
is jou blok opgevoert? dan zou je ook is kunnen kijken of hij soepeler draait met 5w40
door kras in de cilinder is hij alleen iets groter gehoond, verder andere uitlaat en sproeiers. meer niet.
maar scheelt weer als er 10w40 in ken. heb nog een litertje of 3 staan
maar scheelt weer als er 10w40 in ken. heb nog een litertje of 3 staan
Vandaag nog even de letters op de banden wit gemaakt.
proper!!
- Tegazo
- Quadrider
Ziet er idd strak uit, deed dat ook altijd op m'n vorige quad met van die speciale stiften ervoor. Wat heb jij gebruikt als ik vragen mag?Patje88NL schreef:Vandaag nog even de letters op de banden wit gemaakt.
Suzuki Z400
Dankjewel voor de reacties
Ik heb zo een stift gebruikt van geloof ik marker. Heb je ook watervaste stiften van. zit gewoon van dat witte verf in
Maar weet iemand in groningen drenthe of friesland een verchromerij? liefst prov. groningen zelf.
Wou graag mn uitlaat laten doen. Al dat roest staat niet
Ik heb zo een stift gebruikt van geloof ik marker. Heb je ook watervaste stiften van. zit gewoon van dat witte verf in
Maar weet iemand in groningen drenthe of friesland een verchromerij? liefst prov. groningen zelf.
Wou graag mn uitlaat laten doen. Al dat roest staat niet
Heb mn netjes voor de nefbars binnen van nijs luc. zien er goed uit
Als ik morgen nog tijd heb zet ik ze er even in.
Als ik morgen nog tijd heb zet ik ze er even in.
-
- Quadverslaafde
ziet er echt monsterlijk uit gozer
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Mooie raptor, en mooie kleurencombinatie