tuning raptor

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

tuning raptor

Bericht door R rider »

hallo, tegen september zou ik de raptor willen gaan tunen (heb ik vakantiewerk gedaan). ik Dacht om te beginne met een dura blue as, reiger suspension, en een vh of een rino. Ik wil graag jullie mening hier over horen en wat ik eventueel eerder zou moeten doen etc...

reageren mag, hoeft niet !
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Alle producten die jij noemt zijn hier op het forum al besproken en goed uit de bus gekomen. Ik zou als eerste kopen waar jij het meeste last van hebt en wat jij verbeterd wil zien, dus kom je net die power te kort koop dan eerst de uitlaat. Wil je harder door de bochten koop dan de durablue. En heb je het gevoel dat je quad hard genoeg kan maar dat dit niet lukt door de schokken of wil je hoger en verder springen koop dan eerst de vering. Makkelijk zat tunen doe je om je rijplezier of prestaties te verhogen. Dus voor je zelf niet voor ons of de merknaam(hoop ik toch)
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door R rider »

het gaat mij niet om het merk, maar dan ben ik tenminste zeker dat ik mij gene pongel aanschaf. Ik wil gewoon vragen als het een goed idee is om dat eerst te veranderen ofdat jullie mss iets beters in gedachten hebben. srry he ! hehe
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

durableu is goed!
VH en rino zijn goed!
reigers zijn super!

:)
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
yamaha4life
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door yamaha4life »

Ik zou toch maar eerst met een breder asje beginnen omdat de raptor toch al redelijk smal is.
En ik denk niet dat ge nu power mist he.
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

ipv de as, koop enkel wheelspacers heb ik ook gedaan en ben er heel content van, je kan misschien voor de rest van dat geld a-arms plaatsen, vind ik veel nuttiger dan die as, en natuurlijk de reigers, héééééééééééél goe, want nu dat ik het weet kan ik enkel dit, nog aanraden nog voor dat je een uitlaat ofzo begint te plaatsen, raptor zal met die onderdelen al veel beter bollen, check it out zou ik zeggen. :wink:
bansheefreak
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bansheefreak »

spoorverbreders achter.reigers van voor en andere a-armen.dit had mijn vader en dit schol al héééél veel.zou daar mee beginnen.denk dat je geld den wel zal op zijn :lol:
====>team DQT<====

trx450r
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Voor de prijs van A-armen koop je bijna 2 assen.
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

spoorverbreders vooraan is niet zo ideaal.

raptor is vooraan eigenlijk al redelijk breed. ofwel velgen met offset van 1" ofwel zo rijden. als je een andere as hebt, en hoe wij rijden, zijn die a-armen niet persé nodig.

gewoon spoorverbreders achteraan (standaard as raptor is redelijk sterk) en nogmaals, hoe wij rijden kenny, zijn spoorverbreders goed. schelfs rijden al meer dan 3jaar met spoorverbreders, heel hun leven denk ik :D chris zelfs met velgen omgedraaid, en spoorverbreders en die springt er ook op los.

dus:
spoorverbreders achteraan (5cm elke kant)
reigers vooraan (met of zonder high/low)
en het is al een super verbetering!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door R rider »

ok, dat ga ik dan zeker doen, is al een groot deel van mijn geld gespaard voor andere opties :D
Plaats reactie