ik ga niuewe quad kopen(oudje)
ik ga niuewe quad kopen(oudje)
heey mensen ik ga over een paar maanden een niuwe quad kopen, maar wel een oudje. ik hbe wel wat ervaring et quads, ik had vroeger zo een badger.
ik probeer een yamaha banshee uit de jaren 90 te kopen ('94 ofzo) en dan op te voeren. maar ik wil het wel een beetje goedkoop houwen. ik probeer een andere uitlaat te kopen en een k&n filter. heeft iemand tips wat waarmee je zo veel mogelijk performance uit de quad kan halen en zo goed koop mogelijkl(richtprijs 400 euro)
ik probeer een yamaha banshee uit de jaren 90 te kopen ('94 ofzo) en dan op te voeren. maar ik wil het wel een beetje goedkoop houwen. ik probeer een andere uitlaat te kopen en een k&n filter. heeft iemand tips wat waarmee je zo veel mogelijk performance uit de quad kan halen en zo goed koop mogelijkl(richtprijs 400 euro)
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
-
- Quadrider
Ik ben het met John eens, je zal wel genoeg hebben voor een tijdje.
Daarna kan je gaan tunen, de Banshee is wel de quad met de meeste tuningsoptie's, niet alleen in vermogen maar ook visueel.
Er zijn heeeeeeeel veel verschillende uitlaten voor de Banshee, het is niet een kwestie van die is goedkoop en die neem ik. Ze hebben allemaal een verschillende vermogenscurve.
Je zal eerst moeten bedenken waar jij je meeste vermogen wil hebben, dan kan je gaan zoeken naar een uitlaat die daar bij past.
Daarna kan je gaan tunen, de Banshee is wel de quad met de meeste tuningsoptie's, niet alleen in vermogen maar ook visueel.
Er zijn heeeeeeeel veel verschillende uitlaten voor de Banshee, het is niet een kwestie van die is goedkoop en die neem ik. Ze hebben allemaal een verschillende vermogenscurve.
Je zal eerst moeten bedenken waar jij je meeste vermogen wil hebben, dan kan je gaan zoeken naar een uitlaat die daar bij past.
haha, heb je uit eindelijk zoveel van die dingen erop dat hij niet eens meer vooruit gaatRalph schreef:Maar het oog wil ook watDaar is bij de Banshee ook genoeg aan te doen, er zijn honderden kilo's billet voor tekoop.
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
Banshee is echt super machiene, ook een unieke machiene, echt anders dan de rest
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_mega.gif)
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
ja hoor dee meneer heeft het wel voor elkaar....ff de vader des huizes om praten en je hebt er binnen een paar maandjes 1: wel is wel geen yamaha banshee, kawasaki suzuki of honda, maar ben ff de naam vergeten kom ernog wel op, maaar dan ook wel een model uit 2003, 150 cc dus best wel goed denk ik en dan maar onder deeltjes voor gaan kopen ofzo(eerst andere uitlaat natuurlijk!!!!)
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
dit is um(best wel jammer maar hbe dan 1, kan miss ooit verkoop en dan schakeltje kopen)
niuew 2003 model Bombardier rally atv 2 wheel drive
4 takt, 4 kleppen,single overhead cam
176 cc
liquid cooled
automatic cvt transmission
independent suspension
6.42 inch boven de grond(achter)
hydrolische voor remschijven!!!!
achter rem schijven
![Afbeelding](http://i12.ebayimg.com/01/i/02/03/59/82_1.JPG)
![Afbeelding](http://i12.ebayimg.com/01/i/02/03/59/a2_1.JPG)
vin um ewr best leuk uitzien en als je een beetje wil offroaden/survivallen in curacao is dit leuk voorla met 2 personen!!
niuew 2003 model Bombardier rally atv 2 wheel drive
4 takt, 4 kleppen,single overhead cam
176 cc
liquid cooled
automatic cvt transmission
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
independent suspension
![Knikkende Duivel :twisted:](./images/smilies/icon_devil_knik.gif)
6.42 inch boven de grond(achter)
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
hydrolische voor remschijven!!!!
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
achter rem schijven
vin um ewr best leuk uitzien en als je een beetje wil offroaden/survivallen in curacao is dit leuk voorla met 2 personen!!
-
- Quadrunner
- Contacteer: