Ik ben namelijk op zoek naar een ideaal ontwerp om een beschermkapje op de voorbochten van mijn dubbele fp te monteren
want tis nie te doen welke warmte er op je benen word geproduceert
iemand een idee
kan het bijna nergens aan bevestigen he das het probleem
je kan moeren van M6 op de uitlaat vastlassen en dan met korte bouten de beschermplaatjes vast zetten heeft een kameraad ook gedaan alleen als deze met trillen losbreken kun je kans hebben dat je een gat in je buis krijgt wat die kameraad ook al gehad heeft
of bij quadshop in alken verkopen ze beschermplaatjes die je met een ijzeren buizenklem rond uw uitlaat vast zet alleen is dit optisch minder mooi
maar zelf rij ik al 3 jaar met mijn dubbele FP vind de warmte wel mee valt zeker sinds ik mijn powerbox heb en de moter beter afgesteld is
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ik heb dit ook dat het redelijk warm komt maar dat is enkel als je aanschuift in het verkeer....voor de rest is die warmte wel weg als je rijd....
het positieve aan die uitlaten is....als je geen aansteker op zak hebt....kan je je sigaret aansteken aan een van die buizen!!!
en bekijks dat je dan krijgt!!!!
ik vond de warmte ook niet te doen met mijn fp's ,maar zal ook een beetje aan de rijstijl liggen zeker
maar ik had ook al zitten denken oe ik dat kon oplossen en ik denk dat het beste zal zijn om eerst een hitte schild te kopen (of uw originele gebruiken ,maar die vind ik persoonlijk oerlelijk ) en dan een beugeltje op de buizen lassen gat erin boren en draad trekken zoals bij een originele bocht t'ga misschien veel werk zijn ook maar t'zal proper zijn