yamahakoppel schreef:ik hoop dat je uw 31 tanden rond krijgt kunt nog wat spelen met uw voortandwiel delriva krijg zijn 16/30 niet rond in zijn 5de vitesse
we moeten nog eens samen gaan rijden vraag davy met zijn 660 ook direct mee
Ja k ga er ne 14 of 15 opleggen,moet k nog uittesten dan
Ja Davy kan ook eens meegaan.
Missch nog eens een hele grote bijeenkomst regelen zoals in 2008 in Hasselt?
Prachtige quad!!
Met die nieuwe banden zal die er vooraan wel heel anders uitzien denk ik.
Waar heb je de achterlicht vandaan en kun je misschien ff een foto maken als die knippert, ik ben wel benieuwd!
Boncari schreef:Prachtige quad!!
Met die nieuwe banden zal die er vooraan wel heel anders uitzien denk ik.
Waar heb je de achterlicht vandaan en kun je misschien ff een foto maken als die knippert, ik ben wel benieuwd!
Hello,
Achterlicht heb ik in een motorzaak gekocht hier in de buurt,kost zo n 85 euro dacht ik.
knipperlicht
Bedankt! Ziet er erg goed uit!!
Prijs valt me eigenlijk ook nog mee.
Alleen jammer dat het rijlicht niet echt rood is, er zitten wat andere kleurtjes door. Als je je licht aan hebt en knipperlicht aan doet dan is de ene kant zeker oranje-wit knipperend en de andere kant is dan gewoon rood??
Boncari schreef:Bedankt! Ziet er erg goed uit!!
Prijs valt me eigenlijk ook nog mee.
Alleen jammer dat het rijlicht niet echt rood is, er zitten wat andere kleurtjes door. Als je je licht aan hebt en knipperlicht aan doet dan is de ene kant zeker oranje-wit knipperend en de andere kant is dan gewoon rood??
Ja dat klopt dan is de ene kant oranje en de andere kant rood.
Het rijlicht is thans mooi rood van kleur,op de foto lijkt de kleur iets anders.
Greetz
Laatst gewijzigd door jenzie op zo 09 mei, 2010 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
ik verlang al om de fotos te zien met de velgen gemonteerd dat je maar snel je andere onderdelen binnen hebt dat je snel fotos kan maken met alles erop
het resultaat zal zeker op en top zijn ...