flammende uitlaten???
flammende uitlaten???
hee zoals ik in me andere post vertelde dat ik een niuewe quad ga kopen en een andere uilaat erop wil zetten, weet ik wel wat voor soort uilaat ik wil.
ik hbe al een paar keer op straat en films quads gezien met als ze iets met hun gashandel doen, dat er dan vonken of hard knallen uit de uilaat komen.nu weet ik ook wel dat dit vaak voor de show is maar ik zou het tog heel graag willen.heeft iemand enig idee waar je zoiets kan kopen of wat voor dingen je daarvoor moet kopen??
thnx
ik hbe al een paar keer op straat en films quads gezien met als ze iets met hun gashandel doen, dat er dan vonken of hard knallen uit de uilaat komen.nu weet ik ook wel dat dit vaak voor de show is maar ik zou het tog heel graag willen.heeft iemand enig idee waar je zoiets kan kopen of wat voor dingen je daarvoor moet kopen??
thnx
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
-
- Easy Quadrider
-
- Quadracer
- Contacteer:
te grote sproeier er in zetten dan komt dat er uit als je gas geeft toeren even laat dalen en dan weer volgas vraag maar aan mika die heeft dat ook wel eens voorgehad geloof ik
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad Expert
nie doen een grotere sproeier steken dan staat je quad veel te rijk!
die knallen die je hoort zijn naverbrandingen in de uitlaat doordat niet ontbrand mengsel in een hete uitlaat terechtkomt.
welk nut heeft het, alleen voor de show????????????????????????
steek een andere uitlaat dan heb je tenminste nog vermogenwinst...
ciao
die knallen die je hoort zijn naverbrandingen in de uitlaat doordat niet ontbrand mengsel in een hete uitlaat terechtkomt.
ciao
-
- Quad Expert
- Contacteer:
je gaat wel meer macht onderin krijgen als ie iets te rijk staat, maar te is te en ga je rapper warmlopen en dergelijke, ook meer olieverbranding tot resultaat en dus veel meer slijtage en vette spetter die ut je uitlaat zal komen na lange tijd, ook zwarte rook.Vincenzo schreef:nie doen een grotere sproeier steken dan staat je quad veel te rijk!
ciao
greetz
ow denk dat iki dan maar laat of miss een sproeiertje erbij koop voor de lol om eens een x dat te testen.
de rede waarom ik het voor de show zou is dat het eiland hier nog al klein is, en soms een show wordt gehouwen dus is wel leuk om ook een beetje bekijks te hebben(uitsloverig he )
maar een andere uitlaat is nog al duur he, 310 euro, en wil ook nog andere shit erop zetten, zodat ie breder wordt enzo.
ps: ik zou graag een extra setje banden+velgen willem kopen, van die heeeeel brede voor als ik op straat ga rijden snap?wat kost dat ongeveer?
de rede waarom ik het voor de show zou is dat het eiland hier nog al klein is, en soms een show wordt gehouwen dus is wel leuk om ook een beetje bekijks te hebben(uitsloverig he )
maar een andere uitlaat is nog al duur he, 310 euro, en wil ook nog andere shit erop zetten, zodat ie breder wordt enzo.
ps: ik zou graag een extra setje banden+velgen willem kopen, van die heeeeel brede voor als ik op straat ga rijden snap?wat kost dat ongeveer?
Momenteel: Raptor 660