kekke peppie rappie

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat

kekke peppie rappie

Bericht door bigbddah »

Hai quadlovers, ik wou ff me nieuwe rappie laten shine hier op t forum, en meteen maar een verhaaltje doen.

vorig jaar had ik een 700r rood zwart 2008 model. Afbeelding deze raptor had een leovinci x3 einddemper, k&n filter en een powercommander.

2 en een halve week geleden heb ik er 1 gehaald van een jaartje jonger 2009 model wit met rood. Afbeelding er stond 1000 km op de teller.
er zitten wel al wat extra s op verbreedingskit, combigas,k&n filter, complete uitlaat leovinci x3, velgen met banden en noem maar wat op.

ik moet alleen wel zeggen dat ie volgens mij wat te arm aan mengsel staat, ik weet niet of je daar zelf wat aan kan doen beetje knijpen op t lucht ofzo, ik heb ook wel t idee om op deze ook een powercomander te zetten want die 2008 model slacht deze witte nieuwe gewoon af kwa vermogen :? Afbeelding :crosser:
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Re: kekke peppie rappie

Bericht door JohnBeton »

mooie raptor.
Die werken met injectie, als je een powercommander eropzet zal je het mengsel wel kunnen bijregelen.
sixman
Quadrider
Quadrider

Bericht door sixman »

nice rappie!!!!! alhoewel ik persoonlijk die frontbeugel niet zo stoer vind qua uitstraling tegenover je quad....
tis een mooi beest!!
leroy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door leroy »

Mooie aankoop.
Heb juist dezelfde als jou, zelfde velgen en kleur.
Veel succes nog
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door bigbddah »

sixman schreef:nice rappie!!!!! alhoewel ik persoonlijk die frontbeugel niet zo stoer vind qua uitstraling tegenover je quad....
tis een mooi beest!!

daar heb je helemaal gelijk in.. die frontbeugel zat er al op, persoonlijk vind ik zelfs de originele het mooist, maar komt goed ik hou van aanpassen :D en heb wel een stiekem verlanglijstje, maar dat volgt wel met foto's.
leroy schreef:Mooie aankoop.
Heb juist dezelfde als jou, zelfde velgen en kleur.
Veel succes nog
thnx leroy.
Plaats reactie