Quad met bromfietskenteken
Quad met bromfietskenteken
Hallo,
Ik heb misschien interesse in een quad 50cc ik ben bijna 17 jaar en wil wel nog een jaartje een quad erbij vooral met de strenge winters.
Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in quads ik ben zelf 1.90 en ik wil er graag eventueel nog met vriendin op kunnen die is ongeveer 1.75.
Wat kunnen jullie mij adviseren het liefste een tweedehands en maximaal 900 euro.
Is deze quad wat voor mijn lengte?
Groetjes
Ik heb misschien interesse in een quad 50cc ik ben bijna 17 jaar en wil wel nog een jaartje een quad erbij vooral met de strenge winters.
Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in quads ik ben zelf 1.90 en ik wil er graag eventueel nog met vriendin op kunnen die is ongeveer 1.75.
Wat kunnen jullie mij adviseren het liefste een tweedehands en maximaal 900 euro.
Is deze quad wat voor mijn lengte?
Groetjes
Re: Quad met bromfietskenteken
Ik zou het niet doen, deze quads zijn best klein..
Ik zou voor een access sp50 of een adly rs50 gaan, de twee grootste bromquads die er zijn.
Zelf heb ik een access streak en vind die net groot genoeg voor iemand van 175cm.
Ik zou voor een access sp50 of een adly rs50 gaan, de twee grootste bromquads die er zijn.
Zelf heb ik een access streak en vind die net groot genoeg voor iemand van 175cm.
Ja maar ik wil het liefste tweedehands max 900 euro ongeveer mag best beetje opknap modelletje zijn hebben deze trouwens gewoon ook een minarelli scooter blok?Ea.2Fast schreef:Ik zou het niet doen, deze quads zijn best klein..
Kan je trouwens wel makkelijk met 2 man op een 50cc quad?
allebei hebben ze een minarelli (kort) blok eronder.
je kan wel met zn tweeen erop maar echt comfortabel is het niet!
Voor €900 heb je wel een 2de hands streak maar geen rs50 of adly ben ik bang, die zitten meestal tussen de €1200/1500!
je kan wel met zn tweeen erop maar echt comfortabel is het niet!
Voor €900 heb je wel een 2de hands streak maar geen rs50 of adly ben ik bang, die zitten meestal tussen de €1200/1500!
Ik ben van plan een acces streak long model ding te kopen van een kennis maar hoe zit het met beveiliging van quad? ze hebben geen stuurslot he?:P enkel aan en uit (contactslot) etc. want hier doen ze best snel scooters stelen in heerlen.
-
- Quadrunner
scooter zet je toch ook vast met een ketting slot anders is die ook zo weg
zelfde doe je met een quad
zelfde doe je met een quad
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
klopt, dat is de enigste manier; + een schijfremslotje erbij.
Maar is wel lastig met een quad om een groot kettingslot mee te nemen, omdat je geen bergruimte hebt.
Om je quad doen kan wel maar beschadigd alles tijdens het rijden en maakt veel lawaai
Maar is wel lastig met een quad om een groot kettingslot mee te nemen, omdat je geen bergruimte hebt.
Om je quad doen kan wel maar beschadigd alles tijdens het rijden en maakt veel lawaai
Laatst gewijzigd door dwain op di 08 jun, 2010 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals je zelf zegtdwain schreef: Dit naast mn zipje xD maarja daar ga je toch snel mee op je plaat in de winter, maar wat is het grootste verschil tussen de streak en de streak long chassis?
Tevens kun jeje ketting voor om je bumper draaien ( om mee te nemen )
Daarna gewoon voor door het frame en de quad voor een paaltje of iets zetten en dan vast maken.
Zo deed ik het altijd.
Tevens heeft hij wel een stuurslot. Maar 1 trap tegen het stuur en die is er toch af ( zoals bij elke andere scooter ^^ )
Is dit http://link.marktplaats.nl/345811296 de xxl of de gewone en is dat wat voor 800 euro?quad-racerrr schreef:Zoals je zelf zegtdwain schreef: Dit naast mn zipje xD maarja daar ga je toch snel mee op je plaat in de winter, maar wat is het grootste verschil tussen de streak en de streak long chassis?
Tevens kun jeje ketting voor om je bumper draaien ( om mee te nemen )
Daarna gewoon voor door het frame en de quad voor een paaltje of iets zetten en dan vast maken.
Zo deed ik het altijd.
Tevens heeft hij wel een stuurslot. Maar 1 trap tegen het stuur en die is er toch af ( zoals bij elke andere scooter ^^ )
Kan je me uitleggen hoe die werkt dan, ik kan hem namelijk niet op het stuurslot zetten.. of zit dat niet op elke streak??Tevens heeft hij wel een stuurslot. Maar 1 trap tegen het stuur en die is er toch af ( zoals bij elke andere scooter ^^ )
Ziet er nog netjes uit, behalve dan die dingen die hij achterop de kappen heeft gedaan, vraag me eigenlijk wat het is..Is dit http://link.marktplaats.nl/345811296" onclick="window.open(this.href);return false; de xxl of de gewone en is dat wat voor 800 euro?
Verder zou je eens langs moeten gaan voor een proefrit, want motorisch kan je er zo niets van zeggen natuurlijk
Ik dacht dat wanneer je naar je stuurstang kijkt van onder de kap dat er daar een moet zitten.Ea.2Fast schreef:Kan je me uitleggen hoe die werkt dan, ik kan hem namelijk niet op het stuurslot zetten.. of zit dat niet op elke streak??Tevens heeft hij wel een stuurslot. Maar 1 trap tegen het stuur en die is er toch af ( zoals bij elke andere scooter ^^ )
sleuf waar de sleutel dus in kan.
Als ik me niet vergiste.
Hoe zie je het verschil tussen de streak en de streak xxl (long chassis) ?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ik heb ander's nog wel een leuke adly rs 50 LC met tamme 70cc ( dr) er op enz...
van 2008
1000 mag je hem hebben, met brom kent.
bij intresse, pm maar.
van 2008
bij intresse, pm maar.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Heb je pm gestuurd zit nu te twijfelen tussen de streak en de rs 50dieseltank schreef:ik heb ander's nog wel een leuke adly rs 50 LC met tamme 70cc ( dr) er op enz...
van 2008
bij intresse, pm maar.