snelheid raptor660
snelheid raptor660
hallo,
ik heb een raptor660 en vroeg me af of jullie ook zoals ik de snelweg vermijd, omdat
ik mezelf niet 120 zie rijden met me quad! ik hou van snelheid, maar op een of ander manier
voelt het niet echt betrouwbaar om 120 te rijden op een quad en ook nog eens op de snelweg.
heb me quad wel helemaal aangepast voor op de straat, verlaagd, verbreed en brede bandjes met scooterbanden voor.
wat vinden jullie hiervan? rijden jullie hem wel helemaal tot de max?!
groeten...
ik heb een raptor660 en vroeg me af of jullie ook zoals ik de snelweg vermijd, omdat
ik mezelf niet 120 zie rijden met me quad! ik hou van snelheid, maar op een of ander manier
voelt het niet echt betrouwbaar om 120 te rijden op een quad en ook nog eens op de snelweg.
heb me quad wel helemaal aangepast voor op de straat, verlaagd, verbreed en brede bandjes met scooterbanden voor.
wat vinden jullie hiervan? rijden jullie hem wel helemaal tot de max?!
groeten...
Re: snelheid raptor660
Mij maak het niet uit als ik op de snelweg rij met me rappie 660 of niet , heb tandwiel 15 voor en 40 achter en mischien geloven jullie het niet maar 130.4 heb ik wel gehaald niet eens volop gas. en me KM teller heeft de zelfde snelheid als onze auto.
heb je ook andere tandwiel verhouding?
heb je ook andere tandwiel verhouding?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

hoi klopt je sporing wel ?? ik laat bij 85 rustig m'n stuur los ik heb wel lang moeten rommelen met caster en stuurstang
he zack ik geloof je wel hoor
he zack ik geloof je wel hoor
@ZAKIE
nou heb voor een grotere tandwiel om de top te verbeteren, omdat ik kleine banden heb...weet ook wel zeker dat ik sowieso de 120 kan halen met me quad.....daar maak ik me ook geen zorgen over, maar meer van.....de betrouwbaarheid met zo"n snelheid.
eerlijk is eerlijk met van die banden zoals ik die heb en met me scooterbanden voor is hij wel erg gevoelig voor sporen op de weg.
maar begrijp dat jullie daar geen zorgen over maken qua betrouwbaarheid?
misschien is het wel omdat me gaskabel een keer gesprongen terwel ik met hoge snelheid reed en plus dat de gasklep open bleef staan...dat ik daarom de vertrouwen heb verloren.
nou heb voor een grotere tandwiel om de top te verbeteren, omdat ik kleine banden heb...weet ook wel zeker dat ik sowieso de 120 kan halen met me quad.....daar maak ik me ook geen zorgen over, maar meer van.....de betrouwbaarheid met zo"n snelheid.
eerlijk is eerlijk met van die banden zoals ik die heb en met me scooterbanden voor is hij wel erg gevoelig voor sporen op de weg.
maar begrijp dat jullie daar geen zorgen over maken qua betrouwbaarheid?
misschien is het wel omdat me gaskabel een keer gesprongen terwel ik met hoge snelheid reed en plus dat de gasklep open bleef staan...dat ik daarom de vertrouwen heb verloren.
Dood ga je toch 1x dus , ik zeg altijd als je snelheid wil doe het goed, en als je het niet vertrouw tja niet opstappen dan he.
Laat het nakijken ofzo zouw ik zeggen.
Komt goed
Laat het nakijken ofzo zouw ik zeggen.
Komt goed
Valt goed mee.
Ik heb een Rappie 700. nu vind'k persoonlijk dat 120a130 rijde op de baan maar niks is. ik rij liever tegen 90.
Anderzijds, in de bossen of op veldwegen tegen 120km/u knallen geeft best ne kick
Je moet natuurlijk wel een beetje je verstand gebruiken en weten waar je die pk's los laat.
Aja, en snelweg ? Is volgens mijn weten verboden met een quad... ? En ik denk ook niet dat het zo goed is voor die motor als je continu zo'n toeren gaat maken enz... Daarvoor hebben we baanmoto's
Ik heb een Rappie 700. nu vind'k persoonlijk dat 120a130 rijde op de baan maar niks is. ik rij liever tegen 90.
Anderzijds, in de bossen of op veldwegen tegen 120km/u knallen geeft best ne kick
Je moet natuurlijk wel een beetje je verstand gebruiken en weten waar je die pk's los laat.
Aja, en snelweg ? Is volgens mijn weten verboden met een quad... ? En ik denk ook niet dat het zo goed is voor die motor als je continu zo'n toeren gaat maken enz... Daarvoor hebben we baanmoto's
Drive high so you can fly...
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
@zakie
succes met je levens style gozer...
denk dat jij misschien beter terug kan gaan op je brommerquadje.
Ik heb nu een paar keer op de snelweg gereden met mijn standaard 700, het is voor een klein stukje wel leuk, maar er is heel veel rijwind en de motor draait eigenlijk te veel toeren. Ik vind 90 ook een mooie snelheid om te toeren, dat kan wel op de snelweg, maar het is eigenlijk te laag.
Het is wel erg vet om auto's voorbij te scheuren
Het is wel erg vet om auto's voorbij te scheuren
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
mike04011977
- Quad Master

ik rij liever ook niet op de snelweg, maar als het moet gaat ik niet harder dan 80/85 hard zat. quads zijn er ook niet voor gemaakt om constant 120 te rijden. gaan ze KAPOT van 
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

Die gaat ook zeker sneller dan jij!tysonz schreef:@zakie
indd , 80-90 is een mooie snelheidmike04011977 schreef:ik rij liever ook niet op de snelweg, maar als het moet gaat ik niet harder dan 80/85 hard zat. quads zijn er ook niet voor gemaakt om constant 120 te rijden. gaan ze KAPOT van
-
tjobbie
- Quadverslaafde

mwah, ben regelmatig op de snelweg te vinden, rijd gem. 110 vind ik persoonlijk een mooie snelheid.

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
hier met nog geen een quad op de snelweg gereden , maarjha wat heb ik nu te zoeken op een snelweg terwijl ik hier supper wegen heb binnen door
snelweg rijden lijkt me zoo wie zoo geen fijn gevoel met al dat tegenwind , en met alle langsvliegende auto's.
snelweg rijden lijkt me zoo wie zoo geen fijn gevoel met al dat tegenwind , en met alle langsvliegende auto's.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
tjobbie
- Quadverslaafde

valt allemaal reuze mee,
ik vind het persoonlijk wel gaaf.
je moet die blikken is zien als je met zo,n ding voorbij komt knallen

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Ik weet het man ,tjobbie schreef:valt allemaal reuze mee,