Zackie's Yamaha Raptor 660R
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
Je kan misschien beter de monster intake mee bestellen!
Yamaha raptor 700r 2007
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Deze keer heb ik het niet eens gezegt whahaha.
Je hoort van me, heb gister een mail ontvangen dat mijn details goed ontvangen zijn, nu maar wachten op wat ze voor me kunnen/willen doen
Je hoort van me, heb gister een mail ontvangen dat mijn details goed ontvangen zijn, nu maar wachten op wat ze voor me kunnen/willen doen
-
- Quadverslaafde
ga je het via quadtuning doen?
doe nou nie
just kidding , goede zaak met nog betere service
doe nou nie
just kidding , goede zaak met nog betere service
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Komt me mischien goedkoper uit als ik het via quadtunning doe
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Voor een 660 moet je dan een dynojet setje hebben dan krijg je andere sproeiers en gasnaalden met beschrijving
yamaha of toch een can-am
eindelijk leg iemand mij uit wat de w** een dynokit is Owke en waar koop ik zoiets?! voor een monsterdual uitlaat.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Niet nodig als je naar de dynobank gaat om hem te laten afstellen, deze kitjes hebben ze daar meestal ook of de losse onderdelen.Zakie schreef:eindelijk leg iemand mij uit wat de w** een dynokit is Owke en waar koop ik zoiets?! voor een monsterdual uitlaat.
Zou ik zo van te voren niet erbij nemen, dit omdat je hem toch laat afstellen op de dyno toch?
Ja zeker , wil niet rijden met een slurp machine of tenminste een niet goed afgestelde Quad.
Bank is niet nodig er zit een duidelijke beschrijving bij zo een setje en je kan aan de hand van de kleur van je bougie kijken of alles goed staat.
Ik heb zelf ook een 660 gehad en dat zo gedaan die liep perfect
Willem van der leeden in meerkerk heeft die sets op voorraad voor een 660,wel eerst ff bellen
Ik heb zelf ook een 660 gehad en dat zo gedaan die liep perfect
Willem van der leeden in meerkerk heeft die sets op voorraad voor een 660,wel eerst ff bellen
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Zonder bank krijg je hem nooit 100% afgesteld...
Geloof me
Of met een AF meter kom je ook in de buurt, alleen dan kan je niet onder rijden kijken een aanpassen
Geloof me
Of met een AF meter kom je ook in de buurt, alleen dan kan je niet onder rijden kijken een aanpassen
Laatst gewijzigd door Grizzly700 op do 13 mei, 2010 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Met alle respect het is dus , sproeier erin , dan quad aan , bougie kijken etc en dan gewoon telkens van sproeier verandere? Quadtunning moet toch ook zoon setje hebben liggen?
Maar ja ik zouw zeggen eerst wachten tot die uitlaten binnen komen en eigenlijk ook zelf bestellen moet nog 1 emailtje terug krijgen of op quadtunning wachten!
Maar ja ik zouw zeggen eerst wachten tot die uitlaten binnen komen en eigenlijk ook zelf bestellen moet nog 1 emailtje terug krijgen of op quadtunning wachten!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Klopt helemaal, zit inderdaad bij zo'n setje een handleiding cq richtlijn welke sproeier voor welk type luchfilter icm uitlaat moet gebruiken en hoe je deze sproeiers moet monteren.
Valt best mee allemaal, sproeier erin, stukkie rijden bougie eruit trekken kleur bekijken, en zo blijven gaan tot deze bruinig wordt (koffie met melk) dan kom zit heel dicht in de buurt.
Uiteraard kan ik deze setjes regelen dynojet kitjes, tovami kitjes, er zijn er genoeg.
Valt best mee allemaal, sproeier erin, stukkie rijden bougie eruit trekken kleur bekijken, en zo blijven gaan tot deze bruinig wordt (koffie met melk) dan kom zit heel dicht in de buurt.
Uiteraard kan ik deze setjes regelen dynojet kitjes, tovami kitjes, er zijn er genoeg.
Je hoeft bij de juiste sproeier bezetting die word aangegeven alleen nog maar te fijn afstellen dus gasnaald en luchtschroefZakie schreef:Met alle respect het is dus , sproeier erin , dan quad aan , bougie kijken etc en dan gewoon telkens van sproeier verandere? Quadtunning moet toch ook zoon setje hebben liggen?
Het is goed te doen met carbs maar je kan ook de bank op kost alleen iets meer
The filter you need should be in a kit that includes an aluminum adaptor which will allow a clamp on K&N filter ,it uses hose clamps.The prodesign is a good one you can see it on ebay.I will look for quad tuning... Thanks Paul
Emailtje binnen , wat bedoel hij ermee me Engels is perfect maar dit tja !
Emailtje binnen , wat bedoel hij ermee me Engels is perfect maar dit tja !