cross met raptor?????
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
cross met raptor?????
vraagje, zijn er nog andere die met een raptor cross rijden? (wedstrijd)
of kan da helemaal ni volgen??
of kan da helemaal ni volgen??
NO RISK, NO FUN
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Zie video's
Pik der maar 1 uit, der zitten echt schone biij, kijk maar eens naar "banshee burn out", amai mijn banden
http://www.bluetraxx.com/videos_new.htm
Pik der maar 1 uit, der zitten echt schone biij, kijk maar eens naar "banshee burn out", amai mijn banden
http://www.bluetraxx.com/videos_new.htm
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Raptor is GEEN cross quad !
Heb een vriend met +3 armen, +4 achteras, Reiger veren,... en vind dat dit ding onrijdbaar is op parcours. Is natuurlijk wel persoonlijk, maar als je naar een cross gaat kijken zie je maximum nog 1 op 10 met Raptor crossen.
YFZ is dé crossmachine, of je moet naar VLS of EML toestanden als het budget het toelaat.
Heb een vriend met +3 armen, +4 achteras, Reiger veren,... en vind dat dit ding onrijdbaar is op parcours. Is natuurlijk wel persoonlijk, maar als je naar een cross gaat kijken zie je maximum nog 1 op 10 met Raptor crossen.
YFZ is dé crossmachine, of je moet naar VLS of EML toestanden als het budget het toelaat.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
raptor heeft veel koppel, maar is gewoon veel te zwaar, daar klagen ze allemaal over. als je het dan vergelijkt met een yfz, die wegen bijna niks!
raptor heeft veel pk's, maar de race quad is de YFZ, echt een BOM hou je echt echt echt niet bij...
raptor is ideaal voor recreatie, maar op het parcour zal hij veel quads voor moeten laten gaan, vooral omdat hij zo zwaar is.
raptor heeft veel pk's, maar de race quad is de YFZ, echt een BOM hou je echt echt echt niet bij...
raptor is ideaal voor recreatie, maar op het parcour zal hij veel quads voor moeten laten gaan, vooral omdat hij zo zwaar is.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
gewoon die vraag, zit me een beetje dwars. al die verhalen over raptor....
heb zelf een raptor en zou er eigenlijk mij ermee wat meer willen toeleggen op cross, ander veren nu, armen en heel den zever.
kmoet wel zeggen dat ik het persoonlijk een knap machien vind, maar heb misschien wel een beetje spijt dat ik geen yfz heb... als ze sowieso al zeggen dat een raptor nie veel te bieden heeft in een wedstrijdje is het niet echt een motivatie meer hé. of anders gewoon trainen en trainen....
heb zelf een raptor en zou er eigenlijk mij ermee wat meer willen toeleggen op cross, ander veren nu, armen en heel den zever.
kmoet wel zeggen dat ik het persoonlijk een knap machien vind, maar heb misschien wel een beetje spijt dat ik geen yfz heb... als ze sowieso al zeggen dat een raptor nie veel te bieden heeft in een wedstrijdje is het niet echt een motivatie meer hé. of anders gewoon trainen en trainen....
NO RISK, NO FUN