Zackie's Yamaha Raptor 660R

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner

Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R

Bericht door Mark_T »

En en en?

Ik lever mn quad vanavond af bij W-lies :bier:
Raptor 660 SM
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Ooh dan zie ik je vanavond ook dan he 8)
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
mobydirk
Quad Master
Quad Master

Bericht door mobydirk »

en is het gelukt met je veertjes?
warrior gsxr 1000

Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Mark_T »

Toen ik mn quad gisteravond bij W-lies bracht was hij druk bezig met de veren :)
Raptor 660 SM
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Mark_T schreef:Toen ik mn quad gisteravond bij W-lies bracht was hij druk bezig met de veren :)
Wat is er zo speciaal aan die veren dan dat je het zelf niet kunt? :lol:
No Can't Do!
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Mark_T »

Hij heeft ze er ook zelf onder gezet, maar hij wilde ze goed laten afstellen. Ik wist voor gisteravond ook niet precies hoe je die moet afstellen hoor. Vind het dus niet zo raar.
Raptor 660 SM
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Mark_T schreef:Hij heeft ze er ook zelf onder gezet, maar hij wilde ze goed laten afstellen. Ik wist voor gisteravond ook niet precies hoe je die moet afstellen hoor. Vind het dus niet zo raar.
Instellingen van je vering is persoonlijk.. dus is beetje zinloos om het door iemand anders te laten doen. Is namelijk afhankelijk van je gewicht, rijstijl, quad, setup & ondergrond.

Daarbij komt als je niet weet hoe de vering werkt en wat het doet.. dat grootste gedeelte van je dure vering ook niet gebruikt word. :D
No Can't Do!
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

En daarbij komt dat R6 en R1 veren stugge veren zijn. Dus veel valt er niet egt af te stellen. Ze zullen niet veren zoals je orginele veren zo soepel. Wel kun je wat aan de demping doen. Maar verwacht geen wonderen :P
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Mark_T »

Ardjuh schreef:
Mark_T schreef:Hij heeft ze er ook zelf onder gezet, maar hij wilde ze goed laten afstellen. Ik wist voor gisteravond ook niet precies hoe je die moet afstellen hoor. Vind het dus niet zo raar.
Instellingen van je vering is persoonlijk.. dus is beetje zinloos om het door iemand anders te laten doen. Is namelijk afhankelijk van je gewicht, rijstijl, quad, setup & ondergrond.

Daarbij komt als je niet weet hoe de vering werkt en wat het doet.. dat grootste gedeelte van je dure vering ook niet gebruikt word. :D
Ahh wat ben jij een ongelovelijk irritant ventje zeg. Hij is erop gaan zitten en toen is die afgesteld. Waarom moet je overal altijd zo moeilijk over doen. Jij schijnt het altijd beter te weten. Word ik zo moe van.

Over die R1/6 veren. Ze zijn inderdaad stugger en harder, maar door het goed af te stellen valt er wel degelijk iets uit te halen.
Raptor 660 SM
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Mark_T schreef:
Ardjuh schreef:

Ahh wat ben jij een ongelovelijk irritant ventje zeg. Hij is erop gaan zitten en toen is die afgesteld. Waarom moet je overal altijd zo moeilijk over doen. Jij schijnt het altijd beter te weten. Word ik zo moe van.
Over die R1/6 veren. Ze zijn inderdaad stugger en harder, maar door het goed af te stellen valt er wel degelijk iets uit te halen.
Oke, dacht dat die zijn quad zo weg gebracht had... en afgesteld terug kreeg. (mijn fout sorry)

Maar zie het wel meer om me heen, mensen die het "even" af laten stellen door een ander. En vervolgens grote problemen ermee hebben omdat die afstellingen toch niet helemaal overeen komen met hun ideeën en wensen van afstellen. Dus vandaar. :wink:
No Can't Do!
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

ik ga dit proberen met me mobiel :p , vanavond paar fotos ... Tot nu toe? Quad rijdt zaalig perfect afgesteld en we hadden paar probleempjes gevonden nogmaals bedankt cor voor het zeggen over me wiel, en ferry nogmaals thanks he hij rijd zaalig heb wel die schroef hoger gezet bij stoplichten pluurde hij telkens uit.. Ik vertel dalijk wel war meer als ik achter me pc zit.
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Oké! vandaag effen na werk op de zaak paar foto's gemaakt in het zonnetje 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu met de stuurdemper eronder is het nog lekkerder rijden , en naar links of recht slingeren doet hij ook niet meer, en heb all boven de 90 gereden en ik voel ook geen hobbels of niks ik zou zeggen mobydirk :bier: ferry :bier: ben super tevreden en wat is het weer zalig om rotondes te pakken.

Moet alleen nog paar kleine aanpassingen doen maar dat zal deze weekend zekers gebeuren en owja voor de mensen die zig afvroegen waarom me rechter wiel zo raar staat gisteren hebben we het probleem gevonden , dat stuk aan je stuur stang waar je 2 spoorstangen aan zitten is helaas pindakaas krom (gelijke nieuwe besteld) ik kan er wel mee rijden maar ik vind persoonlijk dat het wel gemaakt moet worden, ik zal dat gelijk maken als ik ooit me nieuwe A-armen bestel omdat me spoorstangen zijn ook krom... Shit happens take it or leave it :p

Komt allemaal goed..

En Mark wat een niet leuk geluidje kwam er onder je motor vandaan. Van hoge toeren komen kleine moeren :p
Patje88NL
Quadrider
Quadrider

Bericht door Patje88NL »

dat ziet er weer stukken beter uit zo laag bij de grond :D :applaus:
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer: