Verlaging
Verlaging
Ik zou graag het visuele verschil zien tussen verlaging met blokjes, veren en een kit. Zijn er hier mensen die 1 van de 3 hebben? Kunnen jullie dan een foto posten zodat ik kan zien welk het beste is qua uiterlijk?
Of als jullie opmerkingen hebben welke het beste is van rijgedrag, mag ook natuurlijk.
Of als jullie opmerkingen hebben welke het beste is van rijgedrag, mag ook natuurlijk.
Re: Verlaging
Verlagingsveren met schokdemper is de beste manier maar ook de duurste.
Op de 2de plaats staan bij mij verlagingsblokjes.
Als je de originele schokdemper gebruikt met daar verlangingsveren op is quad uitzicht wel hetzelfde maar het rijgedrag is bagger.
Op de 2de plaats staan bij mij verlagingsblokjes.
Als je de originele schokdemper gebruikt met daar verlangingsveren op is quad uitzicht wel hetzelfde maar het rijgedrag is bagger.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
- yamahakoppel
- Quad GOD
over welke quad gaat het? en het beste qua rijgedrag en uiterlijk is ook het duurste is een volledige verlagings veer
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Pro Quadrider
hey ik heb ook wel eens gekeken naar die blokjes maar ze zitten aan de onderkant
precies in het zicht !!! als oom agent/flik ze ziet heb je zoizo al een prent te pakken
en ik vind ze erg duur ook kan je beter een paar 2e hands r1 schokbrekers kopen
precies in het zicht !!! als oom agent/flik ze ziet heb je zoizo al een prent te pakken
en ik vind ze erg duur ook kan je beter een paar 2e hands r1 schokbrekers kopen
-
- Quadverslaafde
kit is het mooiste, beste, duurste
veren is mooie tussen oplossing.
blokjes het goedkoopst, slechtste oplossing.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
raptor 700r natuurlijkyamahakoppel schreef:over welke quad gaat het?
Duurste is dus het beste, beetje zoals ik al verwachte
dacht rond 660euro
ik heb anders wel een setje r1 veren voor je voor voor achter passen ze niet zo maar dan moet je een andere link maken
als het je wat lijkt laat maar weten
is denk ik het goed koopste en alles is instelbaar
let wel ze zijn wel wat stug maar dat moet ook wel als je laag bent ander sta je als maar opp de grond
als het je wat lijkt laat maar weten
is denk ik het goed koopste en alles is instelbaar
let wel ze zijn wel wat stug maar dat moet ook wel als je laag bent ander sta je als maar opp de grond
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ben nog niet zo geinteresseerd in je veren mobydirk. Heb mijn quad vandaag nog maar gaan halen en ik ga er eerst zo aan wennen. Dit is meer een plan dat pas binnen enkele maanden in uitvoering zal gaan.
Blokjes is bijlange nog niet de slechtste oplossingtjobbie schreef:kit is het mooiste, beste, duurste
Veren is veel slechter, je gaat een andere/kortere veer op een schokbreker schuiven die voorzien is voor een lange veer, dit komt zeker het rijgedrag NIET ten goede.
Ik heb met alle 3 de oplossingen gereden, Schokbrekerset is het best, dan blokjes en dan veren.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams