hpi powercommander afstellen foto?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat

hpi powercommander afstellen foto?

Bericht door bigbddah »

hai quadlovers,

ik heb vanmiddag een hpi powercommander Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us op me raptor700 geplaatst, verliep probleem loos er zat een manual bij.
ik heb de raptor na het instaleren gestart dat ging goed alleen hij liep voor geen meter, na een beetje stellen van de 3 draaiknopjes ging het beter, ik heb gereden en hij rijd vloeiend mij iets te vloeiend ik denk dat ie te rijk staat want er zat zonder powercommander meer pit in,

mijn vraag is of er iemand is die ongeveer met dezelfde setup rijd als mij een foto kan laten zien van hoe zijn pijltjes staan van zijn commander zodat ik weet dat ik in de richting ben, of als het goed is zijn map kopieer, maar ik ben me ervan bewust dat elke raptor anders is en de afstelling anders is.

mijn setup

hpi powercommander
leovince uitlaat lijn van voor naar achter
powerfilter (met deksel) maar zonder deksel maakt me ook nie uit post die foto! :applaus:

ik ben morgen vrij :buig: en ga ook wel langs de motorzaak hier in de buurt maar ze hebben er geen testbank en hij s ook niet elke maandag open.. als t maar lekker weer word

thnx ciao
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: hpi powercommander afstellen foto?

Bericht door bigbddah »

ok dan, Gouwe motoren hier kan me niet helpen ze hebben geen testbank, rica tuning wateringen wil geen raptor op de testbank te gevaarlijk volgens hen. v Beek tuning forepark die kan me wel helpen maar 3 weken wachtlijst..... :braak:

hier nog maar een reactie proberen te trekken. :D

kijk jongens ik bedoel zo'n soort foto als je ong dezelfde setup als mij

met deze afstelling rijdt hij wel goed maar ik wil een vergelijkings foto of foto's hebben ( tis ook wel makkelijk volgens mij foto data bank van setup met powercommandertjes)

Afbeelding

ik wil er wel een TATTOO van b.v. een Yamaha logo Afbeelding tegenaan gooien voor diegene mijn rappie laat knallen door middel van zijn foto mijn tattoo shop http://bigbuddahtattoo.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

grtz bigbuddah :crosser:
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

heb je al eens bij hpi zelf gevraagd, normaal hebben zij een testbank. Ik weet dat ze normaal de testbank niet gebruiken voor particulieren, maar mss omdat de powercommander van bij hun komt wel of zo.
Vragen kost niets natuurlijk.
En waarschijnlijk kunnen ze ginder ook wel raad geven hoe je hem +/- moet instellen, die mensen hebben veel ervaring.
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

Probeer eens http://www.sf-tuning.eu" onclick="window.open(this.href);return false; in Maarheze
vriendelijke mensen en goeie service :idea:
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Plaats reactie