Beste quadliefhebbers,
Ik heb al een poosje een Kymco MXU50 bromquad, maar daar ben ik niet echt tevreden over. Er is vaak wat aan kapot, en is slecht af te stellen zodat hij lekker loopt. Ik heb er al heel veel kosten aan gehad, en daarom ben ik nu op zoek naar iets betrouwbaarders.
Daarom ben ik op zoek naar gebruikerservaringen van verschillende bromquads. Ik wil namelijk niet zo veel mijń quad kwijt zijn voor onderhoud, en iets betrouwbaarders rijden als de Kymco die ik nu heb.
Welke is de beste bromquad?
-
- Quadfanaat
Re: Welke is de beste bromquad?
adly rs 50
acces streak (xxl)
acces streak
zoek die namen maar eens op, er staat er meer als genoeg over op het forum, het zijn 3 grotere types quads, en zijn best betrouwbaar.
acces streak (xxl)
acces streak
zoek die namen maar eens op, er staat er meer als genoeg over op het forum, het zijn 3 grotere types quads, en zijn best betrouwbaar.
yamaha blaster 2004 (black red)
-
- Quad Expert
- Contacteer:
acces SP50 is er ook nog, dat is ook een grote quad.
wat is er zoal aan jouw kymco aangepast omdat hij zovlug kapot gaat?
wat is er zoal aan jouw kymco aangepast omdat hij zovlug kapot gaat?
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
-
- Easy Quadrider
kymco staat toch bekend als robuust betrouwbaar gerief?
misch belast je hem iets te veel en moetje iets sterker kopen?
succes met zoektocht
misch belast je hem iets te veel en moetje iets sterker kopen?
succes met zoektocht
bedankt voor de vele reacties.
de Kymco is onder andere verknolt door de dealer. ik heb er een 70cc in laten zetten, tot ik op een dag in bos tot stilstand kwam. achteraf bleek dat de zuiger helemaal verbrand was en hebben ze me weer lam laten betalen, (ze rekenen er nogal woeker prijzen en alles moet snel, snel.) dat was eerder ook al zo toen ze de 70cc cilinder erin hebben gezet. ze zeiden dat ze hem konden repareren, maar volgens mij hebben ze er geen bal verstand van. maar goed dat daar gelaten, ik denk dat ik voor de Adly ga. die heeft in duitsland een broer of zus (Net hoe je wil noemen) en dat is een utility (ik ben meer utility fan en meer van de praktische kant) maar de vraag is: kan ik die in krat krijgen? ik hoop het maar want quad rijden is m´n passie, natuurlijk de Adly (Herkules Supercross) is een grote 50 cc en je hebt hem ook in waterkoeling dus zeggen jullie het maar. ik hoop op vele reacties.
groeten van martijnvv
de Kymco is onder andere verknolt door de dealer. ik heb er een 70cc in laten zetten, tot ik op een dag in bos tot stilstand kwam. achteraf bleek dat de zuiger helemaal verbrand was en hebben ze me weer lam laten betalen, (ze rekenen er nogal woeker prijzen en alles moet snel, snel.) dat was eerder ook al zo toen ze de 70cc cilinder erin hebben gezet. ze zeiden dat ze hem konden repareren, maar volgens mij hebben ze er geen bal verstand van. maar goed dat daar gelaten, ik denk dat ik voor de Adly ga. die heeft in duitsland een broer of zus (Net hoe je wil noemen) en dat is een utility (ik ben meer utility fan en meer van de praktische kant) maar de vraag is: kan ik die in krat krijgen? ik hoop het maar want quad rijden is m´n passie, natuurlijk de Adly (Herkules Supercross) is een grote 50 cc en je hebt hem ook in waterkoeling dus zeggen jullie het maar. ik hoop op vele reacties.
groeten van martijnvv
-
- Quad Expert
- Contacteer:
laat me raden, quad paradijs?
die plaatsen 70cc's met een orginelen kop waardoor de zuigerveren breken en ze presteren van geen reed!
met zow'n unnitly adly heb geen ervaring er mee.
maar als je hem uit duitsland haalt, hoeveel geld ben je dan armer voordat je hem op brommer kenteken hebt? neem aan dat je NL bent?
die plaatsen 70cc's met een orginelen kop waardoor de zuigerveren breken en ze presteren van geen reed!
met zow'n unnitly adly heb geen ervaring er mee.
maar als je hem uit duitsland haalt, hoeveel geld ben je dan armer voordat je hem op brommer kenteken hebt? neem aan dat je NL bent?
Laatst gewijzigd door dieseltank op wo 09 jun, 2010 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
ja ik ben NL nee gelukkig niet, VEDA scooters in Ede, die kon hem leveren zei´tie maar een 70cc kunnen ze al niet plaatsen, want, zo ik al zei, alles moet snel, snel. ik hoor inderdaad hele slechte verhalen van quadparadijs maar goed de utility is precies de zelfde als de RS 50 alleen de buiten kant is anders