Zakie schreef:Als je wilt spelen net als mike moet barrie denk ik voor inova bandjes gaan , dan is het leuk om te spelen
P.s. Had het gezegd kwam ik ook
barry gaat deze week 2 achtervelgjes 10x10 halen bij petoe (forumlid) en dan gelijk door naar quadtunig voor nieuwe innova
kan die pik eindelijk ook mee doen met donutjes maken
tja, das ok wat, hij had die velgen van me gezien tijdens de tourrit in belgie.
gelijk helemaal verliefd op natuurlijk, dus eenmaal thuis zet ie ze gelijk tekoop.
nu heeft ie ze verkocht, blijkt dat die 10x12j,s niet meer geleverd worden!, oops!
en het "leuke" is dat ie het niet effe meld bij barry, die denk nog steeds dat ie ze van de week kan gaan ophalen
weer een min puntje voor petoe
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
ik weet het niet
eerst wel, hebben ze een prijs afgesproken, meld ie later dat er iemand anders een tientje meer heeft geboden, dus als barry ze dan nog wilt hebben moet een tientje meer betalen. barry gaat uit zijn dak omdat ze een afspraak hebben, belt petoe later weer dat die gozer die een tientje meer bod ze niet meer wilt, dus dat barry ze dan weer voor de afgesproken prijs mag hebben.
en nu dit weer.
dat ik moet zien op het forum dat petoe die 10 x 12 niet kan krijgen dus gaat de hele koop wss niet door, maar hij zou het ook niet effe melden bij barry dat het niet door gaat.
rare gozer die petoe
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!