Heb mij gisteren op het forum aangemeld en zal mij ook even voorstellen. Ik ben Ronald, 29 jaar en woonzaam in Tsjechie. Sinds mijn 10e altijd al bezig geweest met alles wat voorzien is van een motor en stuur..
Op dit moment ben ik mij aan het verdiepen in de mogelijkheden en de kosten. Heb inmiddels al veel topics hier doorgenomen en ben al een hoop te weten gekomen. Voor mijzelf ben ik aan het kijken naar een combi van straat en bos / zandweggetjes. Hier in Tsjechie zijn er nog genoeg mogelijkheden om leuk te rijden. Veel landbouwgrond is verbonden met zandweggetjes waar de nodige lol valt te beleven, daarnaast is er ook nog veel ongerepte natuur.
Mijn oog is gevallen op de Raptor 350 en de LT-Z 400. Mijn voorkeur heeft eigenlijk de Raptor, maar wie kan er iets meer over de luchtkoeling vertellen. Heb de zoekfunctie gebruikt maar kom dit niet echt tegen. In Tsjechie kan het zomers ook 30 - 35 graden zijn. Hoe zal de motor zich houden als je lekker door het bos of over zandweggetjes aan het knallen bent. Bv. in het bos zal je vanwege de geringere snelheid misschien niet genoeg rijkoeling generen, maar wel de motor optimaal willen gebruiken. Is dit domme praat, of zijn er scenarios mogelijk dat de motor warmloopt?
Alvast bedankt.
Gr,
Ronald
UPDATE 29/10. Quad staat inmiddels in de garage en is een LTZ400 geworden zie pagina2.