sjmallie94 schreef:in de a armen van de suzuki zitten kogel lagers heb ik gezien heb tekening van , dus daarom zitten daar ook geen nippels , alleen heb ik achter op de scharnier punten van de veer nippels, voor niet
mss op de lTZ wel maar op de kingquad zitten helemaal geen smeernippels
ik heb een vraag mijn bouten van me wheelhub,s zitten er vast nouw wil ik een anderen as er in hebben iemand idee om ze goed los tekrijgen ik heb al wd40 geprobeerd
Kan ook, een aantal dealers gebruiken die ook. Doe het wel met beleid, want een slagmoersleutel heeft best wel veel kracht
Het is ook wel logisch dat die moeren zo vast zitten, want je wilt natuurlijk niet dat je hub er af valt
Gewoon een beetje afstand houden en niet op scharnierpunten, in de uitlaat, in de luchtinlaat en op de stickers spuiten. Verder spuit ik gewoon met volle druk!
even over de ketting al je er op ziten de vering dus een stukje is ingezakt dan moet je ketten ong 1.5 cm omhoog en om laag kunnen dus ongeveer een spelling van 3cm zo doen we dat altijd in de cross wereld
En een luchtfilter met remmenreiniger schoonmaken.. daarna spoelen met water en laten drogen...
Is dat geen optie? En het belangrijkste.. waarom dan niet?
Zoals jullie weten heb ik sinds enkele weken mijn quad. Ik zou een onderhoud willen doen maar doordat dit de eerste keer is ( en ik sterker ben op het vlak van elektronica / elektriciteit ) zou ik dit graag eerst bij iemand zien gebeuren. Als er iemand in de omgeving van Meise woont ( met liefst een raptor 700 ) en die een onderhoud aan zijne quad plant, ben ik geïntereseerd in een cursus