uitlaat hulp
- hardcorechaam
- Quadracer
- Berichten: 1110
- Lid geworden op: za 04 apr, 2009 18:52
- Locatie: Chaam
- Contacteer:
Re: uitlaat hulp
Zit tussen die 2 schijven aan de kant van het blok he
- hardcorechaam
- Quadracer
- Berichten: 1110
- Lid geworden op: za 04 apr, 2009 18:52
- Locatie: Chaam
- Contacteer:
Re: uitlaat hulp
ja de linkse kant
Re: uitlaat hulp
awel daar steekt niks achter blijkbaar of hoe ziet die ring er dan uit?
-
- Quadrider
- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: uitlaat hulp
links zoals hardcore chaam zei daar waar je riem loopt zit er daar een ring tussen van paar mm dik?
anders eens je riem eraf halen en dan kun je het mooi zien
anders eens je riem eraf halen en dan kun je het mooi zien
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
Re: uitlaat hulp
okee ik zal is zien se ;D en zal jullie laten weten of ik iets vind anders die katalysator ertussenuit doen zou dat helpen?
- hardcorechaam
- Quadracer
- Berichten: 1110
- Lid geworden op: za 04 apr, 2009 18:52
- Locatie: Chaam
- Contacteer:
Re: uitlaat hulp
het is een ring die OM dat asje zit
cat. helpt niet bij jou, jij moet zorgen dat jou v-riem aan de voorkant verder naar boven kan komen
cat. helpt niet bij jou, jij moet zorgen dat jou v-riem aan de voorkant verder naar boven kan komen
Re: uitlaat hulp
oke ;D en zonder die ring gaat hij hoger? want nu moet je eig. vrij veel gas geven vooraleer bij vooruit gaat.
- hardcorechaam
- Quadracer
- Berichten: 1110
- Lid geworden op: za 04 apr, 2009 18:52
- Locatie: Chaam
- Contacteer:
Re: uitlaat hulp
ja dat gaat ie harder en trekt ie beter op.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2834
- Lid geworden op: di 09 sep, 2008 17:49
- Locatie: Noord-Brabant - Nederland
- Contacteer:
Re: uitlaat hulp
wie zegt dat zon ding een ring heeft, mag hij maximaal 45 dan?
geloof er geen reed van dat daar een ring tussen zit, maar je kan altijd kijken.
hebben jullie exakt de zelfde modellen?
geloof er geen reed van dat daar een ring tussen zit, maar je kan altijd kijken.
hebben jullie exakt de zelfde modellen?
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
- hardcorechaam
- Quadracer
- Berichten: 1110
- Lid geworden op: za 04 apr, 2009 18:52
- Locatie: Chaam
- Contacteer:
Re: uitlaat hulp
gaat er niet om dat ie harder kan dat ie mag maar meer om de levensduur van het blok te verlengen
Re: uitlaat hulp
hij is gehomologeerd ja. maar hij gaat zo al 60. en ja zijn dezelfde.
en de riem gaat tot helemaal boven aan de vario ongeveer 5mm van de rand af.
en daar zit geen ring tussen.
en de riem gaat tot helemaal boven aan de vario ongeveer 5mm van de rand af.
en daar zit geen ring tussen.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 143
- Lid geworden op: wo 14 apr, 2010 11:41
Re: uitlaat hulp
nee als die tot bijna aan de rand loopt, dan lijkt het me idd ook niet dat er een ring inzit...
ik snapte er echt geen drol van...met de ring zit om de as...ik dacht tegen de as...maar je hebt gelijk hij zit om de krukas en tegen de vario as
maar hardcorechaam heeft opzich gelijk, snelheid = varia en interne vertanding, en gezien jij zegt dat je vrienden alleen de uitlaat anders hebben zou ik het ook in de vario zoeken...
zijn jullie quad modellen EXACT hetzelfde op de uitlaat na?
hang dan die uitlaat er eens onder? mijn insziens, maakt die uitlaat echt niet zo'n gigantisch verschil of jouw quad is voor geen meter afgesteld.
hoe zit het met je v-snaar, slipt dat ding niet?
Wat te checken/vergelijken met je vrienden:
vario (zelfde? zelfde maten? zelfde slijtage sporen? zelfde rolletjes?)
v-snaar (of die dus slipt)
uitlaat (ja die katalysator kan begrenzen, dus zet die van je vrienden er eens op)
caberateur (goed afgesteld? check je bougie)
bougie (vonkt goed, je quad rijd verder normaal?)
koppeling (das dat ding op plaatje rechts, slipt die misschien teveel?)
drukveer (zet deze wel genoeg druk op je achterste poulie?)
cdi (misschien handig om evve je vrienden te vragen of jouw quad niet begrenst is)
caberateur (gebruikt je gasschuif wel de volledige weg? opent die wel helemaal?)
ontsteking (staat optijd?)
voor de rest zou ik het 1,2,3 ook niet weten, iemand hier nog suggesties?
en wat heb je zelf in de tussentijd al geprobeert/uitgezocht behalve je vario??
ik snapte er echt geen drol van...met de ring zit om de as...ik dacht tegen de as...maar je hebt gelijk hij zit om de krukas en tegen de vario as
maar hardcorechaam heeft opzich gelijk, snelheid = varia en interne vertanding, en gezien jij zegt dat je vrienden alleen de uitlaat anders hebben zou ik het ook in de vario zoeken...
zijn jullie quad modellen EXACT hetzelfde op de uitlaat na?
hang dan die uitlaat er eens onder? mijn insziens, maakt die uitlaat echt niet zo'n gigantisch verschil of jouw quad is voor geen meter afgesteld.
hoe zit het met je v-snaar, slipt dat ding niet?
Wat te checken/vergelijken met je vrienden:
vario (zelfde? zelfde maten? zelfde slijtage sporen? zelfde rolletjes?)
v-snaar (of die dus slipt)
uitlaat (ja die katalysator kan begrenzen, dus zet die van je vrienden er eens op)
caberateur (goed afgesteld? check je bougie)
bougie (vonkt goed, je quad rijd verder normaal?)
koppeling (das dat ding op plaatje rechts, slipt die misschien teveel?)
drukveer (zet deze wel genoeg druk op je achterste poulie?)
cdi (misschien handig om evve je vrienden te vragen of jouw quad niet begrenst is)
caberateur (gebruikt je gasschuif wel de volledige weg? opent die wel helemaal?)
ontsteking (staat optijd?)
voor de rest zou ik het 1,2,3 ook niet weten, iemand hier nog suggesties?
en wat heb je zelf in de tussentijd al geprobeert/uitgezocht behalve je vario??
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 143
- Lid geworden op: wo 14 apr, 2010 11:41
Re: uitlaat hulp
kan je overigens wat betere fotos van de poulies maken?
dus die 2 rollen waar tussen je v-snaar loopt??
zit eens goed te kijken, en of ik kijk scheel maar bij je vario lijkt het eerder 2cm als 5mm
op je achterste poulie lijkt het ook ongeveer 1cm
maak als je wilt even zo uitgebreid/gedetailleerde foto's, is voor ons ook wat handiger??
dus die 2 rollen waar tussen je v-snaar loopt??
zit eens goed te kijken, en of ik kijk scheel maar bij je vario lijkt het eerder 2cm als 5mm
op je achterste poulie lijkt het ook ongeveer 1cm
maak als je wilt even zo uitgebreid/gedetailleerde foto's, is voor ons ook wat handiger??
Re: uitlaat hulp
carbu heb ik gedaan en naar mijn weten slip die niet.
ik ga de kata er is tussenuit slijpen.
cdi is niet begrensd staan onbegrensde op.
rijd goed dus is niets mis mee bougie vonkt goed.
onsteking is perfect getimed.
edit: mijn uyitlaat is geen open uitlaat he is 1 met kanalen dus. en welke twvh raden jullie aan?
greetz
ik ga de kata er is tussenuit slijpen.
cdi is niet begrensd staan onbegrensde op.
rijd goed dus is niets mis mee bougie vonkt goed.
onsteking is perfect getimed.
edit: mijn uyitlaat is geen open uitlaat he is 1 met kanalen dus. en welke twvh raden jullie aan?
greetz