734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
-
- Quadverslaafde
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[UPDATE P50]
hihi, nee pietermetveelbier heeft een bashan en durf nog niet zover te rijden,(had het vorig weekend al gevraagd )
maakt niet uit, hebben we niet minder lol om
maakt niet uit, hebben we niet minder lol om
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadfanaat
De biervoorraad slingt al weer aardig, daarom rij ik ook een bashan met of zonder bier op, een bashan blijft slingeren
-
- Quadverslaafde
hihi, tja je hebt zo,n moeilijke naam, dit is makkelijker onthouden
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
pietermetveelbier - pieteragmcatbrier, ach het rijmt toch wij kennen hem als pieteratv
-
- Quadverslaafde
das beter denk jahardcorechaam schreef:pietermetveelbier - pieteragmcatbrier, ach het rijmt toch wij kennen hem als pieteratv
-
- Quadfanaat
zal ik het dan maar aan laten passen ??
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
nee joh, we weten toch wie je bent
-
- Quadverslaafde
zo is het maar nethardcorechaam schreef:nee joh, we weten toch wie je bent
Als alle Rappie's weer naar behoren lopen en uit de ziekenboeg zijn, moet je maar eens deze kant op komen en rijden we ff wat rondjes over de boulevard van Scheveningen en sluiten we af met een biertje op mn werk Denk dat Barry, Mike, Zackie, Cor en misschien nog wel meer mensen uit de buurt mee willen rijden
Raptor 660 SM
Zeker heb er al zin in
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Master
gezellig
maar gouw een datum prikken
maar gouw een datum prikken
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadrider
...hmmmm tis een eindje rijden voor ons, maar altijd wel erg leuk natuurlijk
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
NEE! helemaal niet arie , ik rij het elke zaterdag avond tenminste als me quad is gemaakt-=(R4N3)=- schreef:...hmmmm tis een eindje rijden voor ons, maar altijd wel erg leuk natuurlijk
-
- Quadverslaafde
nou, yamahakoppel heeft helaas toch gelijk, ben gestopt met m,n experiment want het wordt helemaal niets.
ondertussen door het vele aanpassen is m,n nieuwe stuurtje al een beetje beschadigd en de stuurstang ziet er ook al niet echt mooi meer uit , dus heb vandaag toch maar besloten op de laatste restjes uit m,n portometniks te schrapen en een nieuwe antivibe stuurstang te bestellen.
vandaag nog meer problemen met de ontsteking gehad(motormanagement lampje brandde)en liep zeer beroerd, waardoor ik
stilstond bij een pompstation, zit ergens in de kabels, ben de storing al aardig op het spoor.
en door kwaaigheid van het stuurgezeik de sleutel ergens in de garage gemikt samen met een calculator die ik toevallig tegenkwam met als resultaat dat ik de sleutel kwijt ben en de calculator aan diggelen ligt
maar ben ondertussen weer gekalmeerd en gaan binnekort weer vrolijk verder
toch al met al toch nog even stoom af kunnen blazen en wezen driften om weer wat meer ervaring op te doen
(je was de sleutel toch kwijt? idd. maar ik kan ook op afstand starten zoal pas geleden duidelijk was geworden )
ondertussen door het vele aanpassen is m,n nieuwe stuurtje al een beetje beschadigd en de stuurstang ziet er ook al niet echt mooi meer uit , dus heb vandaag toch maar besloten op de laatste restjes uit m,n portometniks te schrapen en een nieuwe antivibe stuurstang te bestellen.
vandaag nog meer problemen met de ontsteking gehad(motormanagement lampje brandde)en liep zeer beroerd, waardoor ik
stilstond bij een pompstation, zit ergens in de kabels, ben de storing al aardig op het spoor.
en door kwaaigheid van het stuurgezeik de sleutel ergens in de garage gemikt samen met een calculator die ik toevallig tegenkwam met als resultaat dat ik de sleutel kwijt ben en de calculator aan diggelen ligt
maar ben ondertussen weer gekalmeerd en gaan binnekort weer vrolijk verder
toch al met al toch nog even stoom af kunnen blazen en wezen driften om weer wat meer ervaring op te doen
(je was de sleutel toch kwijt? idd. maar ik kan ook op afstand starten zoal pas geleden duidelijk was geworden )
Hahahaha , tja soms gebeuren er dingen waar je goed kwaad van kan worden.
Kalmeer pillen liggen ook in de garage en niet in het medecijnen kastje
Zo te zien is het echt ex-quad maand hierzo iedereen heeft pech
Kalmeer pillen liggen ook in de garage en niet in het medecijnen kastje
Zo te zien is het echt ex-quad maand hierzo iedereen heeft pech