Ik heb vrijdag zon ongeveer de zelfde BMW (had een zwarte kap) langs de weg van Strijen naar `s Gravendeel half in de berm zien staan ik weet niet of dat het deze is of was maar ik dacht nog wel welke idioot zet nou zooooon mooie BMW hier langs de weg in de berm neer
Verder is de week bijna om gelukkig als ik het zo maar allemaal lees hier
See You
2007 YFM 700 R SE
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
Ik heb vrijdag zon ongeveer de zelfde BMW (had een zwarte kap) langs de weg van Strijen naar `s Gravendeel half in de berm zien staan ik weet niet of dat het deze is of was maar ik dacht nog wel welke idioot zet nou zooooon mooie BMW hier langs de weg in de berm neer
Verder is de week bijna om gelukkig als ik het zo maar allemaal lees hier
See You
de mijne heeft een blauwe kap
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
nee
wat ik al eerder zij
het staat bij wil v/d laar en die is niet zo snel (maar wel de beste)
bij hem gaan eerste de wedstrijd quad voor en als ie tussen door tijd heeft gaat ie er na kijken
gelukkig is dat me auto wel alrisk verzekerd met een taxatierappor (dus geen dag waarden)
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
je had liever je auto gehad maar als troost weet je dat dat goed moet komen
dan komt de verzekering niet aan met 2000euro als hij zo mooi is als hij lijkt dan zal hij rond de 10 zitten denk?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!