OPLICHTERS

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
hansbeens
Quadrider
Quadrider
Berichten: 302
Lid geworden op: vr 07 aug, 2009 14:02
Locatie: Genemuiden

OPLICHTERS

Bericht door hansbeens »

Hallo ik was even aan het kijken voor eventueel een andere quad. Wou graag een yfz 450.
Dit ingetoetst bij google kreeg ik een site in Belgie door.
Ik gebeld geen gehoor
Vervolgens gemaild en kreeg een antwoord
Het luide alsvolgt.

Hello.

My name is Aurélien i live in Belgien.
Is a problem!now I'm in London at college,and I will be here for 4 months.
Want to sell my product because I need money for college.
A friend of mine recommended a company that will handle everything
Please tell me, wants to use a transportation company and do everything for our transaction.
I am the original owner and the user's sole purchased from an authorized dealer of Yamaha .
The final price of my product is ????? including all taxes.
The item is new, boxed with 12 months international warranty.
The product will be shipped through Chronopost Company. Let me explain how this works:

Here's how I go about delivery and payment for the product which is delivered through the company Chronopost and also give you the opportunity to inspect the product before receiving payment for it.
A. First you have to send me your shipping information (your name and address).
1. After receiving your shipping information, go to a delivery company Chronopost Location and leave the product in your name and address as the receiver.
2. Chronopost verify the product, also the legal papers to see that all is well with him.
B. You will receive notification of Chronopost as confirmation that the product is in their custody and, further, that the product has been tested.
Delivery Company 1.Chronopost verify the transfer of money, and if everything is in order, will deliver the product to your door.
2. After you receive the product and you are completely satisfied with it, give instructions to Chronopost to release the payment information to me so I can collect my money.
C. If for any reason, you are not satisfied with the product, you will Chronopost the product without charge.
I will pay for shipping.
Please answer me as soon as possible with your full name, address and I will start the operation asap.Delivery: 2 days.

To start the operation need your data:

Name:
Address:
City:
ZIP code:
Country:

Urgent sell this product please do not respond if not really interested for this product.

After I give details I will go to the company to begin the transaction.
The company will contact you via e-mail.
I will wait your reply.


Doe dit dus niet het is pure geldkloperij je maakt het geld over en vervolgens geen gehoor meer

Hoop dat ik jullie voldoende heb geinformeerd

Vr Gr H Beens
Vaeke ej te bange
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: OPLICHTERS

Bericht door airwolf »

zo kom je veel advertenties tegen hoor!
kapaza staat er vol van!
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: OPLICHTERS

Bericht door Jazzy »

Uitgebreid besproken in dit topic: http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 16&t=31690" onclick="window.open(this.href);return false;
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
hansbeens
Quadrider
Quadrider
Berichten: 302
Lid geworden op: vr 07 aug, 2009 14:02
Locatie: Genemuiden

Re: OPLICHTERS

Bericht door hansbeens »

sorry hoor probeer alleen iemand te behoeden voor een erg duur grapje.
Vaeke ej te bange
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2834
Lid geworden op: di 09 sep, 2008 17:49
Locatie: Noord-Brabant - Nederland
Contacteer:

Re: OPLICHTERS

Bericht door dieseltank »

idd goed dat je het zegt
helaas trappen er nog enkele mensen nog steeds in

zijn wel veel van die kut advertentie's
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
YannickC
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 27 jan, 2010 22:39

Re: OPLICHTERS

Bericht door YannickC »

Ik verkoop af en toe wel eens pc's of laptop's.
Vooral bij laptop's is het echt continu mails verwijderen van deze oplichters.
En slim zijn ze ook niet, altijd het zelfde verhaaltje...
- 2002 Yamaha Warrior 350
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
mike04011977
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1832
Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23

Re: OPLICHTERS

Bericht door mike04011977 »

ik heb vandaag ook weer een raar mailtje gehad. ik kwam op 2dehands. be een raptor 700 tegen voor een belaggelijke lage prijs tegen. heb die mensen en mailtje gestuurd waarop ik dit terug kreeg

Hallo ik uw e-mail ontvangen en ik dank u wel. Sterker nog, het is een quad yamaha 700 raptoren goede werken. Al deze zijn originele apparatuur.
Op dat moment is mijn man en ik hebben verlaten Frankrijk voor Benin, omdat het werk van mijn man. We hebben gerepatrieerd alles wat ons hier en de lokale gebruiken voià waren we hier niet toegestaan in Benin te restraind op de drie auto's die we gedaan hebben het ophalen van de quad yamaha raptor 700 is voor mijn zoon bevatten meer senior en heeft een hart, mits hij overleed drie maanden gaan voorbij en iedere keer als zijn broertjes en zusjes vinden de quad yamaha raptor 700 in de garage voelen ze zich depressief en slecht op zijn gemak te vernietigen al hun dierbare broeder, dat die een CLI cychologique voor haar zus Daarom hebben we besloten om de Quad Yamaha 700 raptor dat we een serieus persoon die in nood zijn te doneren creëert.
Inderdaad, we zijn mijn man en ik zal het Frans en dat we binnenkort nog zes maanden in Benin, omdat het werk van mijn man.
Aangezien de plaats ontbreekt, laisséle we quad yamaha raptor 700 in het lokale vervoer agentschap zal worden verantwoordelijk voor het ophalen om u naar Frankrijk.
Je hebt geluk, omdat alle papieren van de Quad Yamaha Raptor 700 is Frans en was hier niet veranderd in Benin, en de kaart te navigeren.
Als u akkoord gaat met het ophalen voor u, in de wetenschap natuurlijk dat de kosten van onderhoud vallen onder uw verantwoordelijkheid, want we waren al dekking van de kosten van transport, laat het me weten zodat ik stuur je de coördinaten van de vervoer betrokken agentschap doet dat voor u in te vullen in het contact procedures en récupérerle Quads Yamaha Raptor 700. Zo niet, laat me het adres van uw domicliere aangevuld als gevolg
NAAM ............ . Achternaam. STREET .............. .. STAD LAND ................. ............ ............. POSTCODE TEL ....... .........
Let op: uw stilzwijgen zal bewijzen dat je niet geïnteresseerd bent en ik zal niet aarzelen om contact met een andere persoon in nood.
De Quad is te geven zonder betaling besluiten we om te geven, hier niet te verkopen is het e-mailadres van het bedrijf DHU-TRANSPORT@LIVE.FR, kunt u contact opnemen via zeggen dat de je komt van mevrouw choulisette voor de verwerving van de quad bike voor zijn zoon.
zo niet laat het me direct uw Naam Straat Stad Land Telefoon, dus ik kan direct opnemen vanaf de levering agentschap




QUAD YAMAHA 700 raptor superquader
Modèle: raptor Nombre de
propriétaires précédents:
Première Main
Type: Quad/ATV Cylindrée: 700 cm3
Kilométrage: 1 150 Puissance: --
Année Fabrication (Millésime): 2008
Couleur: Blanc
Date de 1ère immatriculation: 15 Jan 2008
Peinture Métallisée: --Boîte
de vitesses: Manuelle, 5 vitesses Transmission:
Chaîne
Démarreur: Electrique Véhicule
Importé: --
Options: -- Personnalisation / Tuning: --
Performance: Suspensions Homologation: Route
quad yamaha 700raptor monté superquader
utilisation 100%route
nombreuse accessoires
jantes art
supensions emc
nerf bar
guidon renthal


:? :? :?
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: OPLICHTERS

Bericht door Jazzy »

Ik neem aan dat je haar even netjes hebt gecondoleerd met het overlijden van haar zoon, toch? :cry:
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
mike04011977
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1832
Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23

Re: OPLICHTERS

Bericht door mike04011977 »

ik heb haar adres gevraagt
kan ik haar een rouwboeket sturen :p
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
mike04011977
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1832
Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23

Re: OPLICHTERS

Bericht door mike04011977 »

dit is het vervolg bericht wat ik heb gehad

Hey I bienrecus your address and I want to tell you that I have already contacted the company and that transport is provided for the delivery for Saturday, so if you know well interress tj be sure that you have to pay € 366 for sure that the good contacts the transport company by E-mail: DHU-TRANSPORT@LIVE.FR to tell you how you process for their pay € 366 thank you very much for giving me the following after confess to contact.




Hey ik bienrecus uw adres en ik wil u zeggen dat ik al contact opgenomen met het bedrijf en dat het vervoer wordt verstrekt voor de levering voor zaterdag, dus als je goed kent interress tj er zeker van zijn dat je € 366 betalen voor ervoor dat de goede contacten van het transportbedrijf via E-mail: DHU-TRANSPORT@LIVE.FR om u te vertellen hoe je proces voor hun loon € 366 hartelijk dank dat u mij de volgende punten na bekennen contact


het is naar mijn idee TE MOOI OM WAAR TE ZIJN
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: OPLICHTERS

Bericht door Zakie »

Zekers....
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
NillesGilles
Quadrider
Quadrider
Berichten: 255
Lid geworden op: wo 23 apr, 2008 19:21
Locatie: Nederland

Re: OPLICHTERS

Bericht door NillesGilles »

Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat ook zo!! onthoud dat !
Raptor 660 supermotard
Gerritvdp
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 56
Lid geworden op: di 01 jan, 2008 23:41
Locatie: ergens

Re: OPLICHTERS

Bericht door Gerritvdp »

mike04011977 schreef:ik heb vandaag ook weer een raar mailtje gehad. ik kwam op 2dehands. be een raptor 700 tegen voor een belaggelijke lage prijs tegen. heb die mensen en mailtje gestuurd waarop ik dit terug kreeg

Hallo ik uw e-mail ontvangen en ik dank u wel. Sterker nog, het is een quad yamaha 700 raptoren goede werken. Al deze zijn originele apparatuur.
Op dat moment is mijn man en ik hebben verlaten Frankrijk voor Benin, omdat het werk van mijn man. We hebben gerepatrieerd alles wat ons hier en de lokale gebruiken voià waren we hier niet toegestaan in Benin te restraind op de drie auto's die we gedaan hebben het ophalen van de quad yamaha raptor 700 is voor mijn zoon bevatten meer senior en heeft een hart, mits hij overleed drie maanden gaan voorbij en iedere keer als zijn broertjes en zusjes vinden de quad yamaha raptor 700 in de garage voelen ze zich depressief en slecht op zijn gemak te vernietigen al hun dierbare broeder, dat die een CLI cychologique voor haar zus Daarom hebben we besloten om de Quad Yamaha 700 raptor dat we een serieus persoon die in nood zijn te doneren creëert.
Inderdaad, we zijn mijn man en ik zal het Frans en dat we binnenkort nog zes maanden in Benin, omdat het werk van mijn man.
Aangezien de plaats ontbreekt, laisséle we quad yamaha raptor 700 in het lokale vervoer agentschap zal worden verantwoordelijk voor het ophalen om u naar Frankrijk.
Je hebt geluk, omdat alle papieren van de Quad Yamaha Raptor 700 is Frans en was hier niet veranderd in Benin, en de kaart te navigeren.
Als u akkoord gaat met het ophalen voor u, in de wetenschap natuurlijk dat de kosten van onderhoud vallen onder uw verantwoordelijkheid, want we waren al dekking van de kosten van transport, laat het me weten zodat ik stuur je de coördinaten van de vervoer betrokken agentschap doet dat voor u in te vullen in het contact procedures en récupérerle Quads Yamaha Raptor 700. Zo niet, laat me het adres van uw domicliere aangevuld als gevolg
NAAM ............ . Achternaam. STREET .............. .. STAD LAND ................. ............ ............. POSTCODE TEL ....... .........
Let op: uw stilzwijgen zal bewijzen dat je niet geïnteresseerd bent en ik zal niet aarzelen om contact met een andere persoon in nood.
De Quad is te geven zonder betaling besluiten we om te geven, hier niet te verkopen is het e-mailadres van het bedrijf DHU-TRANSPORT@LIVE.FR, kunt u contact opnemen via zeggen dat de je komt van mevrouw choulisette voor de verwerving van de quad bike voor zijn zoon.
zo niet laat het me direct uw Naam Straat Stad Land Telefoon, dus ik kan direct opnemen vanaf de levering agentschap




QUAD YAMAHA 700 raptor superquader
Modèle: raptor Nombre de
propriétaires précédents:
Première Main
Type: Quad/ATV Cylindrée: 700 cm3
Kilométrage: 1 150 Puissance: --
Année Fabrication (Millésime): 2008
Couleur: Blanc
Date de 1ère immatriculation: 15 Jan 2008
Peinture Métallisée: --Boîte
de vitesses: Manuelle, 5 vitesses Transmission:
Chaîne
Démarreur: Electrique Véhicule
Importé: --
Options: -- Personnalisation / Tuning: --
Performance: Suspensions Homologation: Route
quad yamaha 700raptor monté superquader
utilisation 100%route
nombreuse accessoires
jantes art
supensions emc
nerf bar
guidon renthal


:? :? :?
heb juist dezelfde e-mail ontvangen,juist dat het bij mij in het frans staat,hebben ze bij jou ook foto's bijgevoegd???staat 1 foto tussen met allerlei optie's en engelse nummerplaat,zou er daar echt niets aan gedaan kunnen worden???

MVG
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: OPLICHTERS

Bericht door Jazzy »

Ik heb gisteren nog gereageerd op een Grizzly op Kapaza. Vooraf wist ik eigenlijk als dat het fake was, dus heb een 1-regelige mail gestuurd. Kwam weer een heel verhaal over een quad die in Engeland zou staan, etc. etc. Dus ook die mail maar weer met 1 rgel beantwoord. :)
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
petervee
Quadrider
Quadrider
Berichten: 321
Lid geworden op: wo 25 mar, 2009 09:09
Locatie: Almere

Re: OPLICHTERS

Bericht door petervee »

Laten we even een momentje stilstaan bij de knul die niet meer op zn quad zal kunnen rijden :lol:
Its better to burn out then to fade away

About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
Plaats reactie