Hallo
Heb net een kawasaki Quad SF 250 A gekocht.
Op deze Quad staat een koso snelheidsmeter, deze wou ik gisteren resetten en heb blijkbaar men wielbasis ook weggeveegt en daardoor geeft hij geen snelheid en kmteller aan.
Weet iemand welke cijfers ik moet ingeven om dit terug in orde te zetten.
mvgr
Nic
Vraagje
-
- Quadfanaat
Re: Vraagje
heej,
ik ken die teller niet, maar meestal moet je de omtrek van je wiel ingeven, (met band)
dus: teller bevestiging voorwiel bijvoorbeeld links, meet je onder kant band, tot bovenkant band, dit doe je maal pie
(is pie erg moeilijk : pak een rolmaat trek hem rond je band en je hebt een omtrek plus minus, dan rijden met tom tom ofzo erbij, als hij dan te postitief is bijv, stel je hem iets bij door het getal te veranderen
ik ken die teller niet, maar meestal moet je de omtrek van je wiel ingeven, (met band)
dus: teller bevestiging voorwiel bijvoorbeeld links, meet je onder kant band, tot bovenkant band, dit doe je maal pie
(is pie erg moeilijk : pak een rolmaat trek hem rond je band en je hebt een omtrek plus minus, dan rijden met tom tom ofzo erbij, als hij dan te postitief is bijv, stel je hem iets bij door het getal te veranderen
-
- Quadfanaat
Re: Vraagje
dank je wel kzal dat morgen eens uitproberen