Rino jetting
Rino jetting
Hello, ik ben voor de moment bezig met de quad van mijn maat aan het jetten. De mods zijn enkel een demper. Ik heb eerst geprobeerd met een 146 dj sproeier erin gestopt. Bij vol gas geven pruttelt hij. Heb nu geprobeerd met een 140dj en dit is nog steeds hetzelfde. Bij controle van de bougie kleurde ie wit maar dit was dan bij half gas geven. Heb onder de naald 2 vlotjes gestoken om die wat hoger te plaatsen. Maar nu weet ik het ook niet meer hoor dat het met een 140 niet gaat, kan toch niet minder zijn dan origineel?? En meer dan 146 denk ik ook niet want ik rij met kap open en volledige yoshi en daar steekt een 150 in en naald op stand 2.
Iemand raad?
Iemand raad?
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Ik snap niet dat het zo niet werkt, bij mij werkt die jetting al op een volledige stock quad.
Enige wat ik kan zeggen is probeer de kap/snorkel er eens af te halen en zie of het resultaat geeft.
Heb vandaag in kaulille mn snorkel eraf moeten halen omdat hij me bijna afsloeg in de bochten.
Enige wat ik kan zeggen is probeer de kap/snorkel er eens af te halen en zie of het resultaat geeft.
Heb vandaag in kaulille mn snorkel eraf moeten halen omdat hij me bijna afsloeg in de bochten.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
bon heb dus wat verder gejet enzo en ik heb er eens een 124 ingestoken, die ree goed maar kreeg te weinig bougie was goe wit. Heb dan een 130 origineel ingestopt en die reed ook heel goe, maar bougie kleurt ook wit en als ik een 140 dynojet instop dan lukt het niet meer, staat em te rijk dan. Nogtans komt een 130 mikuni jet overeen met een 140 dynojet?? nuja ik heb het jetten opgegeven en aan mijne maat vertelt dat em naar huis mocht rijden en verder er niet meer mee rijdt want we zijn toch van plan om andere carb in te prutsen.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik heb mij altijd laten zeggen dat je met een Rino slip on niet moest rejetten, maar is maar van horen zeggen hoor.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
KFX staat standaard al niet al te rijk, dus zou wel rejetten.
Je zult dan meer performancewinst krijgen.
Als je niet rejet zul je zeer waarschijnlijk ook geen prestatiewinst hebben, kwaad zal het niet direct kunnen denk ik.
Je zult dan meer performancewinst krijgen.
Als je niet rejet zul je zeer waarschijnlijk ook geen prestatiewinst hebben, kwaad zal het niet direct kunnen denk ik.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Re: Rino jetting
Pruttelen is meestal te rijk.Sg6 schreef:Hello, ik ben voor de moment bezig met de quad van mijn maat aan het jetten. De mods zijn enkel een demper. Ik heb eerst geprobeerd met een 146 dj sproeier erin gestopt. Bij vol gas geven pruttelt hij. Heb nu geprobeerd met een 140dj en dit is nog steeds hetzelfde. Bij controle van de bougie kleurde ie wit maar dit was dan bij half gas geven. Heb onder de naald 2 vlotjes gestoken om die wat hoger te plaatsen. Maar nu weet ik het ook niet meer hoor dat het met een 140 niet gaat, kan toch niet minder zijn dan origineel?? En meer dan 146 denk ik ook niet want ik rij met kap open en volledige yoshi en daar steekt een 150 in en naald op stand 2.
Iemand raad?
Knallen is te arm.
Maar beter iets te rijk dan te arm, kwestie van geen vastloper te krijgen.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;