zweden

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

zweden

Bericht door stephkewillems1 »

hey bende,

ik denk eraan een quadtrekking te gaan doen in zweden,de tent de hond en de quad voor een week of zo.ben dus op zoek naar info over zweden en of ervaringen van mensen die er zijn geweest.zijn ze daar ook zo tegen quads, zijn er leuke roads,... .elke nuttige tip is welkom.
alvast bedankt
grts
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: zweden

echt niemand die iets af weet van zweden?
cilinderhead
Quad Master
Quad Master

Bericht door cilinderhead »

ben er eens geweest... t is mooi :p veel plaats voor tenten, en denk dat ze niet zo erg tegen een quad zullen zijn maar het juist leuk vinden...
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk

www.donutracing.nl
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

thanks,
denk ik ook is daar zo uitgestrekt
ben er zelf al 2 keer geweest,maar nie met de quad.en aangezien ze in deze regionen nogal moeilijk doen,wou ik weten of er iemand ervaring heeft aldaar,en of tips van plaatsen waar het goed rijden is.ik vind het een prachtig land,waar het "allemansrecht" nog van toepassing.betekent dat je vrij mag kamperen, rond trekken, leven van de natuur etensgewijs ,maar
wel zonder de natuur te verstoren.geeft je een aangenaam welkom gevoel.hoe verder je noordwaarts gaat hoe minder toerisme inpakt heeft gehad op de levensstijl.eenders hoe,zeker een land dat de moeite waard is.voor de fastfood junky is het aards paradijs,ze hebben daar mc donalds aan bijna elke naftepomp op de snelweg,ze hebben zelfs officiele" mc donalds" wegwijzers op de snelweg.dus voor ieder wat wils.

grtz :crosser:
kolkie
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door kolkie »

ik heb vier bekenden van me die voor een maand of wat terug 4 dagen naar zweden zijn geweest rond rijden.
ze hebben een gids van daar er bij gehad.
3 dagen 1 op de motor en 1 dag een met een 4*4. die was daar geen overbodige luxe net zoals de ketting zaag die deze man bij zich had, gebruikt om doorgang te krijgen en om brug waar nodig was mee te maken.
ze hebben daar vanalles gezien en mee gemaakt, overdag kom je niemand daar tegen alleen het groepje waar je mee bent.
volgens hun is het echt super daar, van sneeuw tot gravel paden het ruig terein hebben ze daar gehad.
ik raad je wel aan als je daar heen gaat een gids er bij de boeken, die kennen daar de weg en weten waar je je eten en je benzine kunt halen en hun hebben bij de gids geslapen.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Ben er zelf ook al vaker geweest maar dan met de auto. Zweden Noorwegen enz.
Zover ik weet hebben ze er niks tegen quads. Door de bossen en bergen zie je ze ook vaak rijden. En het uitzicht is er prachtig!

Zeker een aanrader. Ookal zou je zeg maar niet door het bos mogen. Via de gewone weg valt al genoeg te zien en te beleven! :crosser:
henry
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door henry »

Hier een link over een Familie die dat soort dingen organiseert in Zweden.
http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/familie-de-lange
beire00
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door beire00 »

Ik heb juist 3 weken in Noorwegen gezeten (werk). Meer bepaald in het noorden (redelijk) ver van enige beschaving. Bijna ieder woning heeft daar ofwel een Quad en of sneeuwscooter. Heb alleen maar 4x4 quads gezien en vooral copycat ofzoiets. Dus ze zullen je niet gauw nakijken met je quad. De nooren zijn echter wel gesteld op hun groene omgeving.

btw: rond deze periode is het 24h licht, heeft wel iets :)
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

hey,
bedankt voor reacties.het bevestigd een beetje wat ik ook dacht.die link naar die familie die daar iets heeft gestart
is heel interessant,ga ik misch iets mee doen.

grtz
:buig: :applaus: :bier:
Plaats reactie