zit op de laatste foto je voorbumper niet onderstboven
Zal er eens naar kijken, heb hem er opgeschroefd en daarna geen aandacht meer aan besteed. Eh, nee geloof dat hij goed zit: http://www.dgperf.com/pages/DGproductsD ... uctID=5418" onclick="window.open(this.href);return false; Zal wel eens kijken hoe het staat als de hele quad weer in elkaar zit.
@Billy Ja, ik heb het gelijk boven in de radiateur gekieperd. Maar betekent dit dat ik me geen zorgen hoef te maken over het niveau zolang er koelvloeistof in het tankje zit? Want dan rij ik er mooi even mee door denk ik.
volgens mij moet je hem na het flesje ook even een half uurtje laten draaien of ff gaan toeren
om het spul goed op te lossen en door het hele systeem te laten gaan
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
mike04011977 schreef:hij hoor idd zo te zitten mij excuse
het leek net als of ie ondersteboven zit
Ja, ik moet zeggen dat ik er niet helemaal weg van ben. Heb helaas mijn oude bumper al verkocht...
@Peter: Vijf minuten stond op het flesje, dat heb ik dan ook netjes gedaan. Maar het was niet dat originele spul, misschien dat ik die ook nog maar een keer moet proberen. En anders haal ik hem er af en moet hij maar langs een reparateur, schijnt dat ze zo'n ding aardig kunnen repareren.
ps
gooi er niet te veel van die flesjes in, eigelijk geen 1
waarom??? het slipt ook je kanaaltjes in je blok dicht met als gevolg dat ie niet meer goed koeld
je kan beter je radiateur weg brengen en laten maken kost een paar tientjes
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
ps
gooi er niet te veel van die flesjes in, eigelijk geen 1
waarom??? het slipt ook je kanaaltjes in je blok dicht met als gevolg dat ie niet meer goed koeld
je kan beter je radiateur weg brengen en laten maken kost een paar tientjes
Ik twijfelde al een beetje. Een tip in de regio Amersfoort toevallig?
De radiator lekt nog maar ik wil nu absoluut rijden dus heb de kappen er maar weer op gezet.
Ben vanmiddag even bij Boncari geweest en heb op zijn 700 gereden, hij op mijn 660. Qua vermogen valt hij op zich niet tegen, maar de manier waarop hij het vermogen opbouwt wel. Als je gas geeft komt er eerst even een dip en daarna pas trekt hij lekker weg. Denk dat ik de carbs maar eens moet reinigen, misschien helpt dat.
Was net begonnen om de tandiwelen en ketting te vervangen, blijkt dat ik geen dopje 32 heb. Dacht dat het 27 was dus was vrolijk begonnen.
Die maat van me zen radiator is terug aant lekken gegaan
Dus vandaag da ding er ma even af geschroefd en dan na de plaatselijke radiatorman gegaan.
Nou niks dus hij kon m wel lassen maar omdat die kanaaltjes zo dun waren ging da toch weer lekken zei de beste man.
Zo n niewe radiator kostte geloof k 500 euro bij de dealer, Nu hebbe we door die radiator man een radiator van koper laten maken kosten 240 euro. Het is nog veel maar tenminste al de helft va 500
Het was niet echt een rit. We hebben maar 10min gereden en de rest van de tijd de 660 besproken.
Misschien kunnen we zondag een ritje doen Ik heb wel om 3u een bbq, maar dan moeten we gewoon op tijd gaan.....