hallo,
Ik heb mss een heel eigenaardige vraag maar stel ze toch
Ik heb zelf een trike gehad, kawasaki 185cc..heel fijn om mee te rijden, maar je mag natuurlijk niet op de baan met dit..Nu ben ik ah rondkijken voor een quad, maar helaas heb ik nog nooit met een quad gereden, nu , met mijn trike heb ik wel al die handigheid, maar dit zal wel heel anders zijn als je op een quad rijdt..ik heb gewoon een beetje schrik dat ik iets koop waar ik eigenlijk niet van weet of dit wel echt iets voor mij is..ik zou graag voor een model a la suzuki 400 gaan of een yamaha 350cc raptor..is er ergens een mogelijkheid of iemand die mij kan helpen om mij mss eens met een quad te laten rijden of mss weet iemand wel een plaats of verdeler waar je een ritje kan maken? ps..ik ben van limburg..in de buurt zou wel handig zijn..
alvast bedankt..
Testrit op quad..
Re: Testrit op quad..
als je met een trike kan rijden, kan je met een quad normaal ook rijden.
Een trike kantelt snel in de bochten en verplicht je om goed te gaan hangen in de bochten, bij een quad moet je dat ook best doen, maar is het minder hard nodig dan bij een trike.
Ik zou gewoon eens bij een paar dealers gaan kijken wat ze hebben staan en eens een testritje vragen op de quads die je interesseren.
Een trike kantelt snel in de bochten en verplicht je om goed te gaan hangen in de bochten, bij een quad moet je dat ook best doen, maar is het minder hard nodig dan bij een trike.
Ik zou gewoon eens bij een paar dealers gaan kijken wat ze hebben staan en eens een testritje vragen op de quads die je interesseren.
Re: Testrit op quad..
zo als JohnBeton zegtJohnBeton schreef:als je met een trike kan rijden, kan je met een quad normaal ook rijden.
zou je het beste naar een dealer toe gaan
bv. quadshop alken of quadcentrale kortessem
kheb een yamaha raptor 350 op het oog
moet wachten van men ma tot ik men rapport gehad heb
grts Gielen_24
suzuki ltz 400 special edition