hallo mensen!ik ben bezig met n compleet uitlaatsysteem voor mn raptor 700 van 09!
nu ben ik aan t twijfelen over welke ik moet nemen........doma,yosimura,leo of devil!iemand ergens zeer goede ervaring mee?ik heb nu een van hasselt einddemper erop met een twinair powerflowkit en een quadworks powerboks maar merk geen echt verschil..... iemand goeie raad voor me?graag n antw mvg sander
uitlaat raptor 700
-
golsteynsander
- Toeschouwer

- hardcorechaam
- Quadracer

- Contacteer:
Re: uitlaat raptor 700
yosimura zijn hele goeie uitlaten als je het geld hebt 
ik heb een leovince x3 titanium uitlaat te koop het is een volledige lijn moest je interesse hebben pb mij 
-
golsteynsander
- Toeschouwer

waarom doe je de leo dan weg als ik vragen mag en is t een verschil?en wat wil je er voor hebben dan?mail me maar even anders ...pietcr250@hotmail.com mvg sander
-
mike04011977
- Quad Master

ik weet niet of je een hele lijn wilt
maare ik kwam deze tegen op ebay.com (zie link)
ik heb de zelfde en vind het een super uitlaat (zie in mijn garage)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YOSHIMUR ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
die uitlaat kompleet kost bij quadtunig.nl
€1165
maare ik kwam deze tegen op ebay.com (zie link)
ik heb de zelfde en vind het een super uitlaat (zie in mijn garage)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YOSHIMUR ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
die uitlaat kompleet kost bij quadtunig.nl
€1165
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!