en veel beterschap voor je vrouwtje
jullie hebben een mooi kindje op de wereld gezet!!!!...

hihi, ja das moeilijker als sleutelen heb ik wel gemerktbonzaiking schreef:en hoe gaat het lekker met de luiers aan het stoeien??

bonzaiking schreef:als je de 1000 luiers gepaseerd ben doe je het met je ogen dicht HAHA

mijn dochter ging al mee op de quad toen ze 6 jaar was kinderstoeltje op de quad helm op de kop intercom ingebouwd voor haar gezang aan te horen
  mijn dochter ging al mee op de quad toen ze 6 jaar was kinderstoeltje op de quad helm op de kop intercom ingebouwd voor haar gezang aan te horen   een nekbescherming voor ondersteuning
  een nekbescherming voor ondersteuning   en rustig rijden
 en rustig rijden nu  ze 9 is begint de stoel te klein te worden helm past haar nog. ik had direct een groot model gekocht kan de binnen bekleding veranderen zodat hij iets groter word voor in de toekomst
 nu  ze 9 is begint de stoel te klein te worden helm past haar nog. ik had direct een groot model gekocht kan de binnen bekleding veranderen zodat hij iets groter word voor in de toekomst

Meer lawaai dan je quad?tjobbie schreef:das 1 ding wat zeker is, op het janken na dan