Olie blaster
-
Obsession
- Quadrider

- Contacteer:
Olie blaster
Kan het kwaad om 10W40 in een blaster te doen? In het boekje staat dat er 10w30 in moet maar ik heb van een rallypiloot een bus 25l 10W40 gekregen dit zo volgens hem wel kunnen.
Nu mijn vraag kan dit echt geen kwaad want ik heb echt geen zin om heel mijn motorblok te verkloten
Nu mijn vraag kan dit echt geen kwaad want ik heb echt geen zin om heel mijn motorblok te verkloten
Driving a Yamaha blaster
-
peepee
Kijk dat slaat natuurlijk nergens oppeepee schreef:Als da goed is voor ne rallyauto dan zal da wel gene kwaad doen aan uw koppeling hoor.
Je moet erin doen wat erin hoort, en als olie goed in een traktor werkt hoeft dat nog niet bij een grizzly ook goed te werken
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
die cijfers zijn voor de viscositeit een onder nul en een boven nul graden geloof ik. Die 10 w verschil maakt dus geen zak uit, omdat de olie zelf ook niet stabiel is maar temperatuur afhankelijk. Je moet zoals al honderd keer gezegt opletten dat er geen antifrictie middel in zit omdat je koppeling dan niet meer goed werkt. Thats it simpel but true
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
gebruik het maar gewoon niet dan het zal normaal op etiket staan vermeld maar als het er wel in zit is het ook niet zo maar weg het kleeft als het ware aan de platen vandaar
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."