yamaha blaster
yamaha blaster
hallo,
ik sta op het punt een yamaha blaster te kopen van het bwj 2008..nu, ik ken zelf heel weinig van een quad, en heb een beetje schrik om een kat in een zak te kopen..is er iemand die zaterdag na 18u even tijd heeft om samen met mij te gaan kijken in hasselt voor deze blaster aangezien er toch wel zaken zijn die belangrijk zijn om een quad te kopen..niet dat ik voor onverwachte kosten sta..Hij vraagt 2200 euro wat ik toch wel laag vindt voor een blaster(of ben ik hierin verkeerd???)..hij is verlaagd, chrome velgen op enz..alvast bedankt..
mvg bart
ik sta op het punt een yamaha blaster te kopen van het bwj 2008..nu, ik ken zelf heel weinig van een quad, en heb een beetje schrik om een kat in een zak te kopen..is er iemand die zaterdag na 18u even tijd heeft om samen met mij te gaan kijken in hasselt voor deze blaster aangezien er toch wel zaken zijn die belangrijk zijn om een quad te kopen..niet dat ik voor onverwachte kosten sta..Hij vraagt 2200 euro wat ik toch wel laag vindt voor een blaster(of ben ik hierin verkeerd???)..hij is verlaagd, chrome velgen op enz..alvast bedankt..
mvg bart
-
- Easy Quadrider
Re: yamaha blaster
dat is een gewone prijs hoor meestal krijg je hem voor dat geld niet verkochtbart44 schreef:hallo,
mvg bart
ah, ik dacht dat ze eerder rond de 3000euro stonden..
-
- Quad Master
Crisis hé, eerst kon je een best nette blaster ( welliswaar van oud type ) voor een 1500 euro kopen, nu raak je hem voor 1000 euro nog geen eens kwijt...
Volgens mij is de blaster maar tot 2007 gemaakt? weet niet niet zeker maar zal er wel even naar kijken.
Volgens mij is de blaster maar tot 2007 gemaakt? weet niet niet zeker maar zal er wel even naar kijken.
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.donutracing.nl
-
- Easy Quadrider
daar ben ik het helemaal met je eens een blaster geraak je nu helemaal niet mer kwijt mijn blaster heeft een jaar tekopp gestaan en hij was nog niet wekg het was een van 2007 en verkocht hem voor 1750 euro maar ij sta nog alty bij mij thuis nu rijd mijn broer er meecilinderhead schreef:Crisis hé, eerst kon je een best nette blaster ( welliswaar van oud type ) voor een 1500 euro kopen, nu raak je hem voor 1000 euro nog geen eens kwijt...
dus als ik dit all lees, is 2200euro nog veel te veel..
-
- Easy Quadrider
ik vind van niet want het is een goede quad die dat waart is maar als je de prijzen vergelijkt is dit wel duurderbart44 schreef:dus als ik dit all lees, is 2200euro nog veel te veel..
-
- Pro Quadrider
kijk gewoon op marktplaats staan er genoeg op voor een mooie prijs
-
- Quad Expert
- Contacteer:
yamaha blaster is t/m 2006 gemaakt, kan zijn in 2007 aangekocht. maar vaak word het "verpraat"'
check frame nummer 10de en 11de nummer, en check de velgen, ( als de orginelene er nog onder liggen)
2200 voor een mooie nette met optie's is normaal/nietveel
check frame nummer 10de en 11de nummer, en check de velgen, ( als de orginelene er nog onder liggen)
2200 voor een mooie nette met optie's is normaal/nietveel
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
alvast bedankt voor de tips..
of een raptor 250 of 350
250 vind je rond de 3000€ en dan hoef je niet te mengen met benzine en olie
en maakt ook minder geluid
een 350 ben je toch al snel 4000€ kwijt maar dat heb je bijna een nieuwe
250 vind je rond de 3000€ en dan hoef je niet te mengen met benzine en olie
en maakt ook minder geluid
een 350 ben je toch al snel 4000€ kwijt maar dat heb je bijna een nieuwe
suzuki ltz 400 special edition
-
- Quad Master
en hij zuipt ook een stuk minder.. en is nieuwer en mooier ( mijn mening ) en je zal hem beter kunnen verkopen over een tijdje
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.donutracing.nl
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.donutracing.nl
en je buren zullen minder lastig zijncilinderhead schreef:en hij zuipt ook een stuk minder.. en is nieuwer en mooier ( mijn mening ) en je zal hem beter kunnen verkopen over een tijdje
kzat in het begin ook te denken aan een blaster
maar toen ik hoorde dat er veel waren met een vast loper was men keuze snel gemaakt voor een 4 takt
-
- Easy Quadrider
maar een pistonetje en segmenten kost ook de wereld niet.Gielen_24 schreef:en je buren zullen minder lastig zijncilinderhead schreef:en hij zuipt ook een stuk minder.. en is nieuwer en mooier ( mijn mening ) en je zal hem beter kunnen verkopen over een tijdje
kzat in het begin ook te denken aan een blaster
maar toen ik hoorde dat er veel waren met een vast loper was men keuze snel gemaakt voor een 4 takt
en aan een viertakt is het onderhoud ook duurder. en ik rij liever met 2-takt en het draait mooier.
ik heb absoluut niks tegen viertakten he, maar dit is mijn mening iedereen denkt daar anders over.
kfx project: in progress
maar ge krijgt meer voor een 4-takt terug als een 2-takt
en met die heel milieu weten is het nog erger
en met die heel milieu weten is het nog erger