yannick14 schreef:Jou raptor 250 is sneller dan de raptor 350 uit 2008 ?
hoe hebben ze dit voor elkaar gekregen. want voor zover ik weet zit er toch een groot verschilin vermogen tussen beiden..
wel mooi dit nieuwe model ...
wat ik nog heb gezien. op je quad hangt een auto nummerplaat ipv een motor nummerplaat ?
Mijn raptor trekt een stuk sneller op dan de 350 van Ben. Maar een goed onderhouden 350 zal wel wat sneller zijn dan die van Ben
Ik rij idd met een americaanse autoplaat. Mijn verzoek om een motorplaat heb ik wel bij het rdw ingediend.
raad je aan om er nerfbars op te doen! als je een keer met je voet van je stepje afglijd ben je wat blij als er wat touwtjes zitten om je op te vangen, en voor 140 euro koop je geen kunstbeen
vraag me ook af, hoe krijg je dat speeltje op kenteken, zonder knippers enzo. erop?
raad je aan om er nerfbars op te doen! als je een keer met je voet van je stepje afglijd ben je wat blij als er wat touwtjes zitten om je op te vangen, en voor 140 euro koop je geen kunstbeen
vraag me ook af, hoe krijg je dat speeltje op kenteken, zonder knippers enzo. erop?
Dat is heel simpel als je hem nieuw koopt. Dan gaat je kenteken via de algemene type goedkeuring en hoef je niet met de quad zelf langs het rdw. De spiegels, de knipperlichten en de extra bouwlamp ( ) zitten nog in het plastic en komen er ook nooit op.
Dat is een slimme aanschaf. Ik ben zelf een rustige rijder maar toen ik pas tijdens het crossen opeens naast mijn quad hing was ik wel erg blij dat ik me gewoon weer op de quad kon hijsen, zonder dat mijn been onder het achterwiel verdwenen was.
Zeg, hoe beval het formaat van de Raptor 250 eigenlijk? Ben je zelf niet zo groot?
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned! 2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011 2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC