zowiezo Quads
zowiezo Quads
Laatst gewijzigd door Rapr700SE op do 08 jul, 2010 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: zowiezo Raptors
ieder zijn hobby
Re: zowiezo Raptors
wil dit zelf ook leren,,
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 143
- Lid geworden op: wo 14 apr, 2010 11:41
Re: zowiezo Raptors
http://www.youtube.com/watch?v=IgwAsuhf3zU kijk ik toch liever naar zoiets...
of zoiets
http://www.youtube.com/watch?v=ysTQwVf1Ozg
of zoiets
http://www.youtube.com/watch?v=ysTQwVf1Ozg
Re: zowiezo Raptors
leuke filmpjes,,
iemand die mij dit wil leren??
iemand die mij dit wil leren??
Re: zowiezo Raptors
Rapr700 SE hier valt niks aan te leren dit is gewoon verstand op nul en gas geven
w-tec club member
Re: zowiezo Raptors
ik laats dus verstand op 0, gelijk 1000euro schade..
komt echt meer bij kijke dan alleen gas geve
komt echt meer bij kijke dan alleen gas geve
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 243
- Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05
Re: zowiezo Raptors
pointblanque schreef:http://www.youtube.com/watch?v=IgwAsuhf3zU kijk ik toch liever naar zoiets...
of zoiets
http://www.youtube.com/watch?v=ysTQwVf1Ozg
inderdaad,iedereen kan kont van een raptor laten zwaaien,is gewoon basis stoefen.je kan ook dansen met je quad en vrienden,hetgeen dan beeldende kunst mag genoemd worden dus kom aub met iets origineels af ik draai zo mijn kymco op mijn oprit ,.trouwens ook een antwoord op uw " zowiezo raptors ",'t is nie al raptor dat de klok slaat,klinkt rasistisch,en da kan ik nie af!!!!!!!!!!!!!!! dus geniet van uw rijden,en stoef als er te stoefen valt,en uw kunstjes op de openbare weg bezorgen ons allemaal miserie,en slechte naam,dus inderdaad ge zijt niet geliefd door echte quadliefhebbers.
maar als het u een goed gevoel kan geven,(de reden waarom je waarsch dit op de forum hebt gezet),
GE ZIJT ONGELOOFLIJK DE MAX, RAPTOR RULES,
grtz
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 143
- Lid geworden op: wo 14 apr, 2010 11:41
Re: zowiezo Raptors
gast deze shit is echt focking simpel...
begin: 1 zoek een zandvlakte met losse korrel zoals duinzand/boszand, geen klei geneuzel...gras mag ook is zelfs beter...
1.5: zorg dat je naar voren blijft leunen, mocht het verkeerd gaan dan heb je nog wat gewicht voor ipv je gelijk op je rug licht.
2: ga stil staan, en trek op, probeer dit een beetje vlot te doen, als het goed is merk je dat je achterwielen slippen...
3: doe dit nog een keer maar geef nu redelijk wat gas en laat je koppeling zsm opkomen/knallen...je merkt nu dat vanuit stilstand je achterwielen bijna gelijk beginnen te spinnen
4: doe hetzelfde maar hou je voorrem zachtjes in...je merkt nu dat je langzaamrijdenen je achterwielen spinnen, dit kan je dus ook doen als je stilstaat...
5: leer je voorrem doseren en je gas, draai af en toe een beetje met je stuur, je merkt vanzelf welke kant die op wil.
6: probeer 8tjes te draaien, leer het gevoel kennen om de bochten in te flowen
7: als je denkt dat je klaar bent voor asfalt, pak een zo glad mogelijk (vaak zwart asfalt) stuk asfalt bij voorkeur als het regent/geregend heeft, het hele verhaal kan je vanaf begin op de weg herhalen...
8: kan je nat asfalt, zoek een bouwterrein met asfalt, hier ligt vaak zand op het asfalt dit verminderd je grip dus net evve wat makkelijker als droog asfalt
9: ready-set-go je bent klaar voor droog asfalt...
te simpel je hebt het zo door...
10: terug naar t zand/gras, 8tjes vloeien weet je nog?
10.5op een recht stuk met los zand, probeer eens de achterkant naar buiten te drukken door je gewicht te verplaatsen, dus neit door te sturen maar puur op gewicht/evenwicht, op deze manier voel je vanzelf de flow
11: zoek een 90 graden bocht of ietsjes flauwer.
12: zorg dat je staat, kom de bocht breed in en stuur naar binnen.
13: ga schuin staan, is de bocht links, dan sta je links, is de bocht rechts dan sta je rechts.
14: op het moment dat je naderd, rem meer af als gebruikelijk, als je de bocht ingaat rem achter lichtjes en dan vol het gas erop...
15: hou je gewicht zo schuin mogelijk en druk de quad achter naar buiten, zorg dat je het gas erop houd, speel een beetje (met het gas) en probeer je grip aan te voelen.
16: zorg dat je optijd tegenstuurt, de achterkant wil naar buiten, met je gewicht, sturen en gas doseren bepaal je zelf hoe schuin je gaat.
17: oefen dit gewoon op lekker los zand, je merkt vanzelf dat je gewicht ontzettend bepalend is. als je het goed gedaan hebt dan heb je jouw eerste drift gemaakt, als het een beetje lukt maak je ze vanzelf langer en harder.
en bovenal let op jouw eigen veiligheid en die van andere, oefen dit lekker op een afgesloten terrein of terrein waar niemand komt. zorg ervoor dat als je op een terrein bent waar niemand komt je minimaal een mobiel hebt, het liefst een maatje wat meegaat...
zorg dat je de juiste beschermkleding draagt, je leeft maar 1x
euh...steph...ik denk dat het eerder een gebrek aan kennis dan gebrek aan respect is, beter dat hij richtlijnen krijgt dan dat hij zelf ergens gaat zitten stunten...
begin: 1 zoek een zandvlakte met losse korrel zoals duinzand/boszand, geen klei geneuzel...gras mag ook is zelfs beter...
1.5: zorg dat je naar voren blijft leunen, mocht het verkeerd gaan dan heb je nog wat gewicht voor ipv je gelijk op je rug licht.
2: ga stil staan, en trek op, probeer dit een beetje vlot te doen, als het goed is merk je dat je achterwielen slippen...
3: doe dit nog een keer maar geef nu redelijk wat gas en laat je koppeling zsm opkomen/knallen...je merkt nu dat vanuit stilstand je achterwielen bijna gelijk beginnen te spinnen
4: doe hetzelfde maar hou je voorrem zachtjes in...je merkt nu dat je langzaamrijdenen je achterwielen spinnen, dit kan je dus ook doen als je stilstaat...
5: leer je voorrem doseren en je gas, draai af en toe een beetje met je stuur, je merkt vanzelf welke kant die op wil.
6: probeer 8tjes te draaien, leer het gevoel kennen om de bochten in te flowen
7: als je denkt dat je klaar bent voor asfalt, pak een zo glad mogelijk (vaak zwart asfalt) stuk asfalt bij voorkeur als het regent/geregend heeft, het hele verhaal kan je vanaf begin op de weg herhalen...
8: kan je nat asfalt, zoek een bouwterrein met asfalt, hier ligt vaak zand op het asfalt dit verminderd je grip dus net evve wat makkelijker als droog asfalt
9: ready-set-go je bent klaar voor droog asfalt...
te simpel je hebt het zo door...
10: terug naar t zand/gras, 8tjes vloeien weet je nog?
10.5op een recht stuk met los zand, probeer eens de achterkant naar buiten te drukken door je gewicht te verplaatsen, dus neit door te sturen maar puur op gewicht/evenwicht, op deze manier voel je vanzelf de flow
11: zoek een 90 graden bocht of ietsjes flauwer.
12: zorg dat je staat, kom de bocht breed in en stuur naar binnen.
13: ga schuin staan, is de bocht links, dan sta je links, is de bocht rechts dan sta je rechts.
14: op het moment dat je naderd, rem meer af als gebruikelijk, als je de bocht ingaat rem achter lichtjes en dan vol het gas erop...
15: hou je gewicht zo schuin mogelijk en druk de quad achter naar buiten, zorg dat je het gas erop houd, speel een beetje (met het gas) en probeer je grip aan te voelen.
16: zorg dat je optijd tegenstuurt, de achterkant wil naar buiten, met je gewicht, sturen en gas doseren bepaal je zelf hoe schuin je gaat.
17: oefen dit gewoon op lekker los zand, je merkt vanzelf dat je gewicht ontzettend bepalend is. als je het goed gedaan hebt dan heb je jouw eerste drift gemaakt, als het een beetje lukt maak je ze vanzelf langer en harder.
en bovenal let op jouw eigen veiligheid en die van andere, oefen dit lekker op een afgesloten terrein of terrein waar niemand komt. zorg ervoor dat als je op een terrein bent waar niemand komt je minimaal een mobiel hebt, het liefst een maatje wat meegaat...
zorg dat je de juiste beschermkleding draagt, je leeft maar 1x
euh...steph...ik denk dat het eerder een gebrek aan kennis dan gebrek aan respect is, beter dat hij richtlijnen krijgt dan dat hij zelf ergens gaat zitten stunten...
Re: zowiezo QUADS
op t openbare weg laat ik die geintjes achterwegen,, puur om negatieve reactie (respect voorde hobby en quadliefhebbers)
zo ben ik wel,,maar r zijn genoeg plekke waar geen mens er last van heeft , en dan leef ik me uit.
zowiezo Raptors,,, hiermee bedoel ik helemaal niks,, heb hierbij titel ff aangepast voorde mensen die zich storen
pointblanque,, thks voor de info
kom je toevallig uit limburg,, wil graag vanje leren
zo ben ik wel,,maar r zijn genoeg plekke waar geen mens er last van heeft , en dan leef ik me uit.
zowiezo Raptors,,, hiermee bedoel ik helemaal niks,, heb hierbij titel ff aangepast voorde mensen die zich storen
pointblanque,, thks voor de info
kom je toevallig uit limburg,, wil graag vanje leren
Re: zowiezo Quads
Ik zou zeggen, ga eens crossen. Dan zal het wel vanzelf gaan als je bochten neemt / vertrekt.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 243
- Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05
Re: zowiezo QUADS
Rapr700SE schreef:op t openbare weg laat ik die geintjes achterwegen,, puur om negatieve reactie (respect voorde hobby en quadliefhebbers)
zo ben ik wel,,maar r zijn genoeg plekke waar geen mens er last van heeft , en dan leef ik me uit.
zowiezo Raptors,,, hiermee bedoel ik helemaal niks,, heb hierbij titel ff aangepast voorde mensen die zich storen
pointblanque,, thks voor de info
kom je toevallig uit limburg,, wil graag vanje leren
bedankt voor aanpassing
-
- Quad Expert
- Berichten: 2834
- Lid geworden op: di 09 sep, 2008 17:49
- Locatie: Noord-Brabant - Nederland
- Contacteer:
Re: zowiezo Raptors
pointblanque schreef:http://www.youtube.com/watch?v=IgwAsuhf3zU kijk ik toch liever naar zoiets...
dat filmpje op 1:16 NEUKENNNDE PAARDEEN!
wel mooi gedaan
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)