als ik je een raad mag geven, wacht met die revbox en sproeiers tot je de quad een tijdje ingereden hebt en getest hebt.
Anders sta je mss volgende week opnieuw te discussieren met vd laan als er wat aan het blok scheelt, dan zegt hij dat het jou fout is door die revbox en sproeiers.
@JohnBeton
daar wou ik zozo nog effe mee wachten
eerst maar kijken of ie nu helemaal in orde is en goed is ingereden
ik zit er ook aan te denken om dat te laten doen daar een specaliste met z'n dynobank
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
mike04011977 schreef:@tjobbie
wat bedoel je prezier met kloppen dan?
@ Ardjuh
voor zover ik weet gaat er 95 in
@JohnBeton
daar wou ik zozo nog effe mee wachten
eerst maar kijken of ie nu helemaal in orde is en goed is ingereden
ik zit er ook aan te denken om dat te laten doen daar een specaliste met z'n dynobank
Vraag het voor de zekerheid nog maar even na! Zo'n beetje iedereen gooit 98 in zijn YFZ die ik ken. Wie heeft je geadviseerd om er 95 in te gooien? (diesel is nog goedkoper hé... just kidding! )
kloppen = pingelen.
Door het te kort aan octaan kan het zijn dat door de druk temperatuur combinatie er zelf ontsteking plaats vind, als dit gebeurd vlak voor bovenste dode punt.... krijg je een soort van klop in je blok... en de nodige slijtage.
mike04011977 schreef:@tjobbie
wat bedoel je precies met kloppen dan?
kloppen = pingelen.
Door het te kort aan octaan kan het zijn dat door de druk temperatuur combinatie er zelf ontsteking plaats vind, als dit gebeurd vlak voor bovenste dode punt.... krijg je een soort van klop in je blok... en de nodige slijtage.
exact.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
een te hoog octaan gehaalte is toch ook niet goed?
hoger octaan is ook een beetje meer power, maar te hoog was slecht volgens mij. zo niet, kom maar hier octaanbooster
hardcorechaam schreef:een te hoog octaan gehaalte is toch ook niet goed?
hoger octaan is ook een beetje meer power, maar te hoog was slecht volgens mij. zo niet, kom maar hier octaanbooster
Octaan doet niks anders dan de omstandigheden waarop zelf ontbranding plaats vind verhogen. Geen extra vermogen!!! Als je extra vermogen wilt moet je er nitroglycerine in je tank erbij gieten. Dat gaat als de brandweer!!!
Zou alleen wel paar reserve blokken op de plank gooien...
Hoger octaan 98 geeft niet... is alleen duurder...
hier bij mij in de buurt is nergens meer 98 te koop
ze zijn allemaal naar 95 gegaan shell total bp esso hebbe allemaal 95 exelium zooi
ze zegge dat het het zelfde als 98 is maar ik weet het niet
ik heb altijd 95 of v power en dan doe ik er octaan booster bij
Zo kan je het ook oplosse zo zij jumping jet het mij teminste
En zo als ik ergens geleze/gehoord heb zou schell v power in duitslaand octaan 100 hebben
hey vankantie ganger!!!!.... hoe is het daar, heb je het een beetje naar je zin
neem maar een lekker van me daar
ik weet nog niet of hier bij mij in de buurt nog een tankstation zit waar ik 98 kan tanken, maar waar kan ik anders die octaan booster krijgen dan en hoeveel zou je er dan in moeten gooien
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!