Suzuki Ltz Drz (2004)
-
- Quad Master
Re: Suzuki Ltz Drz (2004)
ja ik heb alles zelf gespoten, ben er wel effe mee zoet geweest, als je het ook gaat doen gebruik wel een 2 compementen blanken lak. anders heb je zo steenslag.
van me kindje (bmw) baal ik als een stekker
btw heb gister een brief van de politie gehad dat het onderzoek is gestopt (gebrek aan sporen) waar die eventeuweel zou kunnen zijn
dus dag bmw
de keuring is binnen een paar uurtje geregeld
je zou effe moeten vragen bij de rdw bij jou in de buurt op welk dagen je zo er naar toe kan zonder afspraak (ik raad je wel aan om dan zo vroeg mogelijk te gaan) anders is het heel druk
als ie dan is goed gekeurd duurd het ongeveer een week voor dat je je papieren krijg thuis gestuurd
let bij de keuring wel op dat je niet mee als 14,9 kw op geef
anders krijg je een grote autokentekenplaat en je moet er dan 2 op je quad hebben (dus voor en achter)
maar als je meer wilt weten daar over er is een hele topic daar over hier ergens op het forum
en mocht je dan nog met vragen zitten laat het maar weten
van me kindje (bmw) baal ik als een stekker
btw heb gister een brief van de politie gehad dat het onderzoek is gestopt (gebrek aan sporen) waar die eventeuweel zou kunnen zijn
dus dag bmw
de keuring is binnen een paar uurtje geregeld
je zou effe moeten vragen bij de rdw bij jou in de buurt op welk dagen je zo er naar toe kan zonder afspraak (ik raad je wel aan om dan zo vroeg mogelijk te gaan) anders is het heel druk
als ie dan is goed gekeurd duurd het ongeveer een week voor dat je je papieren krijg thuis gestuurd
let bij de keuring wel op dat je niet mee als 14,9 kw op geef
anders krijg je een grote autokentekenplaat en je moet er dan 2 op je quad hebben (dus voor en achter)
maar als je meer wilt weten daar over er is een hele topic daar over hier ergens op het forum
en mocht je dan nog met vragen zitten laat het maar weten
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Is wel mooi gelukt dat spuiten en bedankt voor de tips kdenk dat ik dan voor geel of zwart ga..
dat van je bmw is echt kut maarja als de politie hem moet gaan zoeken dan kan je er wel naar fluiten..
Ik ga zo gelijk even op de site van RDW kijken wanneer die dagen zijn dat je daar zonder afspraak langs kunt komen ik hoop dat ik hem volgende week zover af heb.. bedankt voor die tip over het aantal kw's want zn kenteken plaat voorop dat is ook niet alles haha..
Gr. Daan.
dat van je bmw is echt kut maarja als de politie hem moet gaan zoeken dan kan je er wel naar fluiten..
Ik ga zo gelijk even op de site van RDW kijken wanneer die dagen zijn dat je daar zonder afspraak langs kunt komen ik hoop dat ik hem volgende week zover af heb.. bedankt voor die tip over het aantal kw's want zn kenteken plaat voorop dat is ook niet alles haha..
Gr. Daan.
-
- Easy Quadrider
yo heb je wel alle papieren bij dat ding?? hij is ook bekent bij de rdw als het goed is is er geen kenteken mogelijk op dat ding hij komt uit spanje
Burn Rubber ... Not Your Soul.....
Fast and loud is what I am....
Hoe bedoel je?
Ik heb een Spaans kentekenbewijs bij de quad.
Spanje is een EU land , ik heb de RDW al gebeld , kenteken aanvragen met een kentekenbewijs van binnen de EU is geen probleem.
Ik heb een Spaans kentekenbewijs bij de quad.
Spanje is een EU land , ik heb de RDW al gebeld , kenteken aanvragen met een kentekenbewijs van binnen de EU is geen probleem.
-
- Easy Quadrider
ja normaal niet maar met deze wel hij valt onder landbouw voortuig neem het maar van me aan ze zijn er een jaar mee bezig geweest denk ik om een kenteken te regelen
Ken je de mensen van wie die quad is geweest dan? want hij zei ook dat het geen probleem moest zijn.. Als het niet lukt kan hij me zowieso terug verwachten natuurlijk.
Gr. Daan.
Gr. Daan.
-
- Easy Quadrider
ja weet wie hem uit spanje heeft gehaald die heeft hem verkocht aan quadcenter heerhugowaard waar kom jij vandaan
-
- Quad Master
idd wat babeltuning zegt....
als ik jou was zou ik nog niet te vroeg juichen. want er zijn nog genoeg redenen om hem niet goed te keuren (volgens de rdw dan) landbouwvoertuig of als je kenteken papieren heb waar groene stepen op staan.
maar goed de rdw weet zelf af en toen niet eens waar ze mee bezig zijn het hangt er helemaal maar van af wie je hebt bij de rdw
let er wel op dat alles en e keurmerk heeft zoals je koplampen, achterlicht, spiegels, banden.
er moet een toeter op ziten. je koplampen moet 3 standen hebben (stads,dim en grootlicht)
als ik jou was zou ik nog niet te vroeg juichen. want er zijn nog genoeg redenen om hem niet goed te keuren (volgens de rdw dan) landbouwvoertuig of als je kenteken papieren heb waar groene stepen op staan.
maar goed de rdw weet zelf af en toen niet eens waar ze mee bezig zijn het hangt er helemaal maar van af wie je hebt bij de rdw
let er wel op dat alles en e keurmerk heeft zoals je koplampen, achterlicht, spiegels, banden.
er moet een toeter op ziten. je koplampen moet 3 standen hebben (stads,dim en grootlicht)
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Ik kom uit nijmegen.. maar hoezo hadden ze problemen met het keuren dan want het blok was ook kapot toch? als hij helemaal goed is krijgt hij toch een nieuwe keuring?
Gr. Daan.
Gr. Daan.
-
- Quad Master
zo als ik het begrijp van babbeltuning, wss omdat ie op de spaanse papieren staat als landbouwvoertuig
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
En dat kan je niet omzetten naar gewoon voertuig of wat dan ook? zat net te lezen als landbouwvoertuig mag die nie harder als 40 en moet er een zwaailicht op dat is niet echt mijn ding..
Gr. Daan.
Gr. Daan.
-
- Quad Master
hoe dat precies in elkaar zit zou ik ook niet weten.
maar in het ergste geval zou je een grote keuring moeten ondergaan bij de rdw in lellystad. (kosten tussen de 1000 en de 1500 eurie) dan komen de kosten voor je kenteken en bpm er nog bij.
maar in het ergste geval zou je een grote keuring moeten ondergaan bij de rdw in lellystad. (kosten tussen de 1000 en de 1500 eurie) dan komen de kosten voor je kenteken en bpm er nog bij.
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Ok.. degene waarvan ik hem gekocht heb heeft mij ervan verzekerd dat ik dr zo een kenteken op zou kunne krijgen zonder geouwehoer.. ik bel hem maandag wel op om hem even duidelijk te maken dat als dat nie het geval is hij hem terug krijgt en mijn kosten kan vergoeden aangezien ik er ook gewoon een bon en alles bij heb.. als hij niet akkoord zou gaan kan ik altijd nog de politie inschalen ofzo..
Gr. Daan.
Gr. Daan.
-
- Easy Quadrider
als je contact opneemt met rdw amsterdam zal je het wel horen hoe het zit
Mijne stond ook als langbouwvoertuig en het heeft veel moeite gekost om er een kenteken op te krijgen. Uiteindelijk via duitsland en 1500 euro lichter.
Raptor 660 SM