Is niet te zien... aan de kappen kun je wel zien hoe die bereden is. Maar dat zegt nog niks over het motorische gedeelte.XeromeX schreef:Zijn er van die "typische" dingetjes waar je aan kunt zien of het een afgeragd ding is bijvoorbeeld?
Weet niet hoe het algemeen met de handelaren/quad shops zit en hun 2de hands quads?
Zitten daar bijvoorbeeld rotte appels tussen die zooi verkopen, of zal dat wel meevallen (In de buurt zitten er 2 waar me oom nog geen stickertje wilde halen , bij wijze van dan.....afzetters/etc )
Mijn kappen zien er ook uit alsof ze de eerste en de 2de wereld oorlog mee gemaakt hebben.... interesseert me ook
niks. Maar motorische is die 100%! Altijd netjes optijd olie, niet lang hoog in toeren raggen,
luchtfilter optijd schoon maken, ketting etc. bij houden. Andere kappenset is voor een 400 euro te vinden... als je
blok gaar is gaat het minimaal 1500 euro kosten.
Je hebt verschil tussen handelaars en dealers, handelaars moet je zelf heel goed op letten wat je koopt... dealer kun je er wat meer vanuit gaan dat ze ook goed spul verkopen.