ik ben al uren beziggeweest met het ontluchten van die achterrem ik heb er al een halve fles dot4 doorheen gepompt
ik heb een slangetje er op gezet er komt zat uit maar geen rem druk toen ik hem loshaalde werkte hij gewoon??
men maat een half uur aan de telefoon gehad die wist wel hoe het moest maar alles geprobeerd maar geen rem druk
Doorzichtig slangetje gebruiken zodat je kunt zien of de lucht niet net zo snel weer terug loopt als je de rem los laat. Rustig pompen, rustig weer loslaten.
Je kan ook een vacuüm pot halen bij de automaterialenzaak, kosten ongeveer 50 euro en je ontlucht alles in 5 minuten. Je haalt er dan ook echt alle lucht uit wat je met de hand nooit gaat lukken.
Wat je ook kan doen is een goedkope spuit halen bij de apotheek en daar een darmpje aanhangen en via de remklauw nieuwe dot4 inspuiten tot het reservoir op de juiste hoogte vol zit, dan zit er geen lucht in.
Best wel een spuit halen die groot genoeg is en rustig spuiten.
Vloeistof bijvullen tot vol.
Doorzichtig slangetje op ontluchtingsnippel plaatsen.
Dan op moment dat de de remhendel indrukt op het zelfde moment de nippel een kwartslag open draaien, dan wanneer je de hendel loslaat de nippel weer dichtdraaien.
Wel goed timen anders trek je via nippel de lucht weer terug.
Als het goed is dan zou het binnen enkele minuten gedaan zijn.