734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
maurizio
Quadrider
Quadrider

Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[UPDATE P57]

Bericht door maurizio »

Njah dat wachten is nooit leuk lijkt altijd eeeeeeeuwen te duren

suc6 met je verdere bestelling en nu maar hopen dat jeh hem iets sneller in huis hebt tjob
Quadloss op het moment!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

het gaat me in principe niet alleen om de duur van het item.
het gaat me vooral om de communicatie tussen klant en bedrijf.
vooral een bedrijf hoort een klant snel en goed te woord te staan met duidelijke argumenten.
maar bij dit bedrijf krijg je alleen een geautomatiseerd mailtje dat je bestelling in behandeling is, vervolgens hoor je een
week/weken niks totdat je mail gaat sturen en dan mag je nog maar hopen dat je er 1tje terug ziet.
ik ben in nederland misschien te verwent, maar als ik iets bestel dan ga ik er vanuit dat er direct actie word ondernomen en de volgende dag of dezelfde week nog word verstuurdt.
en als een vertraging om wat voor reden dan ook optreed, dat dit dan wordt vermeldt, dan is dit misschien rottig maar wel goed te begrijpen.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Grizzly700 schreef:Hoop dat je hem snel hebt, want zijn wel toffe stangetjes :bier:
eerst maar is kijken of ik m,n geld wel optijd terug krijg.
en heb eerst iets anders in de plaats besteld in verband met de revisie aangezien dit nu even belangrijker is.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Vertel :roll: wat is de volgende mod :mrgreen:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

er is een 734 trinitykit onderweg en een andere kop met +2 ferrea in en uitlaatkleppen en kw klepveren.
helaas was het voor mij te duur om gelijk een cnc port job te doen maar dat is misschien weer voor de toekomst. :wink:
AfbeeldingAfbeelding
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

734 met goede kop dat klinkt lekker!
maurizio
Quadrider
Quadrider

Bericht door maurizio »

Das ook een lekkere bestelling :D
Boh dat zal wel blazen als of het nu al niet hard genoeggaat :P
trinety maakt dikke cilnders
heb ze gezien op een blaster 265cc dat was powerrr
ojah me quad is nu zwart :D
alleen ff nog zwarte veer hoeze en paar kleine dingetjes afwerken

groetjes tjobbie
Quadloss op het moment!
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Wow, nice!

Was je daar nou vee voor kwijt (puur uit intresse) mag via pb.
Lukt het nog een beetje om je tijd te verdelen tussen de familie en de quad momenteel :D :bier:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Grizzly700 schreef:Wow, nice!

Was je daar nou vee voor kwijt (puur uit intresse) mag via pb.
Lukt het nog een beetje om je tijd te verdelen tussen de familie en de quad momenteel :D
ja, hihi :D
$790 voor de cil.kit incl verzend. en $360 voor de kop incl. verzend wat wel een (spotprijs) is,teminste als ie in orde is.
ik heb al een maand moeten wachten op de stang, dus een paar weken op de cil/kop kan er nog wel vanaf :wink:
heb dus tijd zat voor de fam op dit moment. :D
wou perse trinity hebben omdat deze heel betrouwbaar zijn van wat ik heb gelezen op diverse forums en heb geen strokercrank erbij gezet omdat ik dan bang ben dat de compressie te hoog word om (veel)later evt. een turbo erbij te schroeven.
AfbeeldingAfbeelding
maurizio
Quadrider
Quadrider

Bericht door maurizio »

Toemaar:D

Dat word een nog dikkere raptor wat hij nu al is :P
en dan ook nog eens een turbo das al helemaal kanon

We wille wel wat fotos zien van die dikke kit als je hem binne hebt

Groetjess
Quadloss op het moment!
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Oke dan, ben je nou niet bang van om een stukje betrouwbaarheid te verliezen van je blok met deze mods?
Bedoel dan meer andere onderdelen en lagers van het blok, die zijn natuurlijk ontworpen voor de standaard spul?

De grootste reden waarom ik juist express vrij weinig aan blok gedaan heb muv uitlaat is om de betrouwbaarheid te houden.
Hoe staat het met de stang eigenlijk, heb je hem inmiddels? :)
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Bericht door mike04011977 »

jij blijf ook maar bezig he!!... :applaus:
wel dik z'n kit alleen nou kan ik je wss helemaal niet meer bijhouden. :cry:

binnenkort ook maar z'n kit je bestellen dan :p :bier:
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Grizzly700 schreef:Oke dan, ben je nou niet bang van om een stukje betrouwbaarheid te verliezen van je blok met deze mods?
Bedoel dan meer andere onderdelen en lagers van het blok, die zijn natuurlijk ontworpen voor de standaard spul?

De grootste reden waarom ik juist express vrij weinig aan blok gedaan heb muv uitlaat is om de betrouwbaarheid te houden.

het is heel simpel, hoe meer power je uit een blok wil, deste korter wordt zijn levensduur, maar ik ben een echte hobbyist en hou van knutselen. het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik elke week het blok kan reviseren maar af en toe groot onderhoud heeft elke quad nodig. ik zit ook op een paar buitenlandse forums waar ze veel van deze combi,s in de duinen en hillshooting gebruiken en volgens hun zijn ze flink betrouwbaar.
maar ben nog lang niet klaar want helaas zal ik nu wel een powercomm nodig hebben ipv. de monsterbox omdat de dyno,s in nederland vaak alleen ervaring hebben met powercomm.
van de monsterbox ben ik echt tevreden, loopt perfect, goed vermogen, en de bougie ziet eruit als een heerlijke cappuccino :D
plus moet ik m ergens op een dyno zien te krijgen waar ze hem af kunnen stellen.
plus, zal een lockup clutch nodig gaan hebben. etc etc.
het wordt nog een project op zich, maar wel heel langzaam dit keer.
de stuurstang heb ik laten zitten voor nu heel even omdat ik het geld voor de kop heb gebruikt.

@mike: de kop ligt er toch al 6 weken vanaf, kan ie er gelijk een bigbore opzetten :D
AfbeeldingAfbeelding
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Tjobb Tjobbie Tjobbie , hij gaat toch al sneller dan die van mij moet het nog sneller :lol: :p

Over dyno bank gesproken , ik ben doorvebonden van quadtuning naar Tovami om me quad af te stellen , zal ook de 20ste van deze maand gebeuren.

Micheal zei dat ze super waren, maar ik post wel op de forum als het super ging .... mischien is het dan ook wat voor u?

En over die kit gesproken heb jij toevallig een website linkje zodat ik kan zien wat ze zoon beetje hebben :oops: want mijne gaat hopelijk snel voor een revisie en ,je weet well ik will ook graag sneller gaan...... :p
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Bericht door mike04011977 »

tjobbie schreef:
Grizzly700 schreef:Oke dan, ben je nou niet bang van om een stukje betrouwbaarheid te verliezen van je blok met deze mods?

het is heel simpel, hoe meer power je uit een blok wil, deste korter wordt zijn levensduur, maar ik ben een echte hobbyist en hou van knutselen. het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik elke week het blok kan reviseren maar af en toe groot onderhoud heeft elke quad nodig. ik zit ook op een paar buitenlandse forums waar ze veel van deze combi,s in de duinen en hillshooting gebruiken en volgens hun zijn ze flink betrouwbaar.
maar ben nog lang niet klaar want helaas zal ik nu wel een powercomm nodig hebben ipv. de monsterbox omdat de dyno,s in nederland vaak alleen ervaring hebben met powercomm.
van de monsterbox ben ik echt tevreden, loopt perfect, goed vermogen, en de bougie ziet eruit als een heerlijke cappuccino :D
plus moet ik m ergens op een dyno zien te krijgen waar ze hem af kunnen stellen.
plus, zal een lockup clutch nodig gaan hebben. etc etc.
het wordt nog een project op zich, maar wel heel langzaam dit keer.
de stuurstang heb ik laten zitten voor nu heel even omdat ik het geld voor de kop heb gebruikt.

@mike: de kop ligt er toch al 6 weken vanaf, kan ie er gelijk een bigbore opzetten :D
kan ik wss nog 6 jaar wachten voor ie klaar is
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
Plaats reactie