Zo, mijn nacht verliep toch ff iets anders als dat ik gepland had...
Ik reed rond 1 uur naar huis, nadat ik gewerkt had. Vervolgens komt een motoragent mij inhalen en zet me aan de kant. Die verteld mij dat ik 52 km/h te hard reed, maar ging gelukkig wel 3 vanaf dus bleef er 49 over. Net het rijbewijs niet kwijt, maar ik kan denk ik wel een leuk bedrag verwachten.
Vervolgens begon ook deze mongol te zeuren over het rijbewijs. Hij was er vol van overtuigd dat je een motorrijbewijs nodig had ivm de 660 cc's. Ik weet wel beter en ging hem dus even haarfijn uitleggen dat het niet zo was, maar dat hielp niet.. Hij wilde mij mee hebben naar het bureau, maar dit weigerde ik. Ik bedoel; ik ga niet mijn quad midden in de nacht ergens onbeheerd achter laten. De agent had ondertussen een busje laten komen en ik zou de quad moeten laten staan. Mooi niet dus! Ik ben blijven zitten, maar werd half van de quad geworpen en lag toen op mn borst met een agent er boven op. Ze vonden mij bijdehand en agressief. Vervolgens kwam er uit de portofoon het volgende; 'Deze quad, alle quads, mogen bestuurd worden met een B rijbewijs'. Jullie snappen dat ik toen volledig uit me stekker ging. Ik werd zo kwaad dat ik de koplamp unit van die motoragent aan gort schopte.
Daar hebben ze gelukkig niks over gezegd, want ze snappen natuurlijk zelf ook wel dat ze goed fout zaten. Al met al was het weer een aardig nachtje en was uiteindelijk om 5 uur thuis ipv 01:15