Cannondale :: Moto 440
Re: Cannondale :: Moto 440
hij hij loopt echt als een raket
had ook al moeten om me handen aan het stuur te houden 
wel sloot hij is prachtig!
die stickerset staat hem als gegoten!
die stickerset staat hem als gegoten!
Zier er echt super mooi uit

Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Quadje loopt super. Blokje heeft nu 4,5 draaiuren. Op dit moment ben ik wat aan het experimenteren met de tandwielverhouding, maar laatst had ik em een beetje te lang, 15/36, dat reed niet echt lekker. De 4e versnelling was al veel te lang voor de banen hier. Dus nu heb ik er 13/42 op liggen, binnenkort eens kijken hoe dat rijdt.
Over een aantal weken heb ik mijn setje originele a-armen + stuuras + longtravel ohlins weer en dan is de quad weer helemaal zo als die af fabriek werd geleverd. Tevens komen dan nog weer wat dingen binnen zodat ik verder kan met mijn custom uitlaat lijn waardoor ik hopelijk nog een 2-3 pk extra kan halen en tegelijk minder db's heb.
Nog wat actie foto's van een tijdje terug

Over een aantal weken heb ik mijn setje originele a-armen + stuuras + longtravel ohlins weer en dan is de quad weer helemaal zo als die af fabriek werd geleverd. Tevens komen dan nog weer wat dingen binnen zodat ik verder kan met mijn custom uitlaat lijn waardoor ik hopelijk nog een 2-3 pk extra kan halen en tegelijk minder db's heb.
Nog wat actie foto's van een tijdje terug

Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.