ik heb een vraag ik zoek een goed setje verbreede a-armen voor een goeie prijs kwalitijds verhouding
mijn vraag is wat is julli ervaring en mening
alvast bedankt

"te duur" is ook maar relatief, ze zijn wat duurder... maar kwaliteitief 10x beter (geen 10x duurder!), dit zie je ook terug op het moment dat je ze weer verkoopt... of gaat gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.quad-racerrr schreef:Fullflight als je alleen baan doet. Rest is gewoon te duur. ( vooral als je niet aan cross doet )
En cross: Zie reacties van vorige
6 of 7 punten verstellen, betekend 6 of 7 zwakke punten die los kunnen trillen en verkeerd kunnen staan en slijten hé...quad-racerrr schreef:Heb je zel al eens in je handen gehad van fullflight? :Wink:
Prijs/kwalijteit is het dus volledig waard( meer dan waard zelfs )
Ze zijn op 6 of 7 punten te verstellen. ( wat niet bij alle kan)
4x fout...quad-racerrr schreef:Damn bijdehandje dat je bent ^^
Dit terwijl ik gewoon netjes aangeef. voor de baan, en een bospad even te pakken zijn ze goed.
Voor het grotere werk. Dus niet het karten in jou ogen. Verwees ik hem door naar de grotere merken.
Laat ik het zo zeggen.
Voor ons SM rijders, is dit een super oplossing.
goede kwaliteit/ goede uitstraling/ goed afgewerkt/ en wat nog het beste is, dat is dat het een goede prijs heeft.
Maar zoals gezegt. Voor een SM quad
Geen extra zwakke punten en goede kwaliteit...... soms hoef je niet iets in jequad-racerrr schreef:Heb je zel al eens in je handen gehad van fullflight? :Wink:
Prijs/kwalijteit is het dus volledig waard( meer dan waard zelfs )
Die extra verstelpunten zijn overigens om als je gecrashed bent en je frame is scheef, dan kun je datGrizzly700 schreef:Fullflight armen +2 per kant met spoorverbreders voor.Gielen_24 schreef:egt nice
wa hebben die a-armen gekost??
en hoe veel + zijn ze ??
Maar ben er zeke niet content meekogels zat al speling op vanaf dag 1, stuurstangen zijn van alu.
Nehh vindt de omni comp of armadillo stukken beter spul..
Caster vs camber zit op alle aftermarket a-armen, daar ontkom je bijna niet aan als je breder gaat. Maar gaat om de rest van de verstel mogelijkheden op die a-armen.yamahakoppel schreef:6 à 7 verstelpunten is veel gezegtmaar het caster en camber verstellen is een pluspunt als je van plan bent om er ooit een kart van te maken gelijk Ardjuh zegt
ik zelf heb american stars zijn wel duurder maar denk dat het in kwaliteit dan ook beter is alleen de ball-joint zijn open op die van mijn raptor 700 (van mijn warrior zijn afgesloten) maar kan deze gemakkelijk vervangen door afgesloten exemplaren als ze ooit vervangen moeten worden