Barossa Magna 250
Barossa Magna 250
Hello
Ik heb beslist mijn eerste quad te kopen. Een lokale dealer bracht me bij de BAROSSA MAGNA 250. Het leek me een mooi voorstel: 4500 euro, viertakt, 2cilinder, electrische start, 20pk,14KW, km teller, tank 11l, 162kg, 5versnellingen, 1 jaar garantie
Vrijdag mag ik hem test-rijden, maar ik heb natuurlijk geen ervaring met andere quads. Ik vroeg mij af of deze quad wel krachtig genoeg zal zijn. (vooral acceleratie) ik denk vooral aan baan-gebruik, maar valt hij mee off-road?
Heeft iemand ervaringen met dit merk/type?
Genoeg power ten opzichte van andere 250cc?
Wat is het verschil eigenlijk tussen de Barossa Magna 250 en de Barossa Stinger 250?
Alvast Bedankt!
Ik heb beslist mijn eerste quad te kopen. Een lokale dealer bracht me bij de BAROSSA MAGNA 250. Het leek me een mooi voorstel: 4500 euro, viertakt, 2cilinder, electrische start, 20pk,14KW, km teller, tank 11l, 162kg, 5versnellingen, 1 jaar garantie
Vrijdag mag ik hem test-rijden, maar ik heb natuurlijk geen ervaring met andere quads. Ik vroeg mij af of deze quad wel krachtig genoeg zal zijn. (vooral acceleratie) ik denk vooral aan baan-gebruik, maar valt hij mee off-road?
Heeft iemand ervaringen met dit merk/type?
Genoeg power ten opzichte van andere 250cc?
Wat is het verschil eigenlijk tussen de Barossa Magna 250 en de Barossa Stinger 250?
Alvast Bedankt!
barossa magna 250
blaster ok, maar tweetakt, veel sleutelen heb ik gehoord en vlug lam gereden?
20pk is in feit 20pk... in frankrijk en Duitsland praten ze ook veel van een concurent: Adly thunderbike 300. +/- 5290€ maar ik heb hem al vaak gezien aan 4900€. hij zou better geschikt zijn voor Offroad, krachtiger en daarom leuker. Ook een achterse versnelling. De barossa 250 is te krijgen aan €3600 met nerfbars bij Deliege