734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[UPDATE P57]

Bericht door tjobbie »

als ik jouw was zou ik een beetje balls tonen en dat ding ophalen, geen cent betalen en opzouten.
in ieder geval hem een einddatum opgeven.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Pieteragmcatbrier
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Pieteragmcatbrier »

En wij maar denken dat je het rustig aan gaat doen nu je een kindje hebt maar nee het wordt steeds extremer, op zicht best slim om tegen iedereen maar vooral je vrouw te zeggen dat je motor een schraal geluid maakt en dan stiekem een dikke kit bestellen. toppie Tjobbie, petje af :buig: ik ga trouwens vanavond een stukje rijden, Ik kan ook nog even langs komen als het jou ook uitkomt.
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Mark_T »

Heel erg vet zo'n kit! Wat zijn nou een beetje de specificaties wanneer zo'n kit gemonteerd is?
Raptor 660 SM
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Mark_T schreef:Heel erg vet zo'n kit! Wat zijn nou een beetje de specificaties wanneer zo'n kit gemonteerd is?
moeilijk te zeggen want je hebt zoveel verschillende opstellingen dat je niet kunt zeggen van die kit leverd zoveel.
ik schat/hoop, dat ie ergens richting de 70pk uit zal komen.

@pieter: heb t momenteel even druk, maar als m,n spulletjes binnenkomen zal ik je wel een bellertje geven, kunnen we misschien samen een beetje rommelen als het uitkomt. :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

nou, eindelijk heb ik naast mij een paar hele mooie spulletjes liggen die bijna klaar staan om gemonteerd te worden :D
zal morge wel een paar pikkies plaatsen.
een pc3 van Cor, een 734cc trinity kit met 11:1 zuiger en een kop met +2 kleppen. :crosser:
AfbeeldingAfbeelding
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Ah mooi, ben benieuwd naar eindresultaat!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

zoek eerst nog een poedercoater en tijd voor ik begin. :)
AfbeeldingAfbeelding
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

tjobbie schreef:zoek eerst nog een poedercoater en tijd voor ik begin. :)
Ken er wel 1 die wel mooi werk levert , dat adres had ik eerst voordat ik besloot om zelf te spuiten.
Heb ik van een kennis gekregen die een aantal quadvelgen heeft laten coaten en is echt subliem.

Moet alleen ff kijken hoe ze ook alweer heten, zaten wel bij mij in de buurt dus wel endje van je vandaan :roll:
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Tjobbie , ik had een vraagje he.

Met die nieuwe kit van je ga je er sneller mee? meer trek kracht meer wat zoon beetje? ja het aantal cc's zegt al hoe groot en sterk tie is maar betekent niet dat je er wat mee heb snap je wat ik bedoel ?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Wil je niet na-apen maar mijn motorblok moet ook voor een revisie na de laatste W-lies rit dus ik zat ook effetjes te kijken op de trinity website en zag een leuke 770cc staan voor een 660motor :evil: niet dat ik dat gaat doen want dan weet ik dat ik na 50km me motorblok kan weggooien :lol:

Maar wat is het nut zoon beetje? Ik ging eerst voor de look met me Quad maar nadat ik die monsters eronder heb liggen , heb ik toch een beetje met de snelheid zitten spelen kijken hoe ver ik kan etc en trek kracht is ook super lekker ,ik ben sneller met het opzei schijven op het baan dan me knipperlichten (Die ik niet eens heb) om het aan te geven dat ik baan verwissel.
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Sorry voor dat website liet me niet alles in 1x posten.
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Grizzly700 schreef:
tjobbie schreef:zoek eerst nog een poedercoater en tijd voor ik begin. :)
Ken er wel 1 die wel mooi werk levert , dat adres had ik eerst voordat ik besloot om zelf te spuiten.
Heb ik van een kennis gekregen die een aantal quadvelgen heeft laten coaten en is echt subliem.

Moet alleen ff kijken hoe ze ook alweer heten, zaten wel bij mij in de buurt dus wel endje van je vandaan :roll:
als ie maar goed is, ik heb m,n cilinder al in america laten coaten nu moet de kop en carterdeksels nog matchen als je uberhaupt
wel een kop kan laten coaten.

@zakie: hoezo de helft heb je toch al gekopieerd? :D sorry slechte grap :verymad:

het is heel afhankelijk wat je met zo,n kit wil doen, je kan er sneller mee, of je kan er harder mee trekken.
snelheid interesseert me niet zo veel, koppel ben ik naar uit, en kan er nog veel meer uithalen met deze kit maar heb er gewoon het budget niet voor helaas. eigenlijk zou de kop nog geflowd moeten worden+ een hdd5050 cam en een 54mm tb opgezet moeten worden. :|

en btw. een 770 kun je niet FF op een 660 knallen, hiervoor moet volgens mij de casings aangepast worden.
AfbeeldingAfbeelding
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Ja je heb gelijk een paar ideetjes heb ik al van je overgenomen, Maar daar is een forum voor.
Ik denk dat ik toch maar voor een 686cc kitje gaat veel overgelezen dus...
Wil toch ietsje meer voor de snelheid gaan , trekkracht heeft tie zat , kan moeilijk sneller schakellen :mrgreen:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

had je hem al laten jetten?
AfbeeldingAfbeelding
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Bedoel je afstellen?
Plaats reactie