Verzekering quad 1/2 jaar

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Drive a Z
Quadrider
Quadrider

Verzekering quad 1/2 jaar

Bericht door Drive a Z »

Hoi,
Even een vraag..
Ik ga ervan uit dat sommige onder jullie hetzelfde als mij doen,qua verzekering. :)

Ik heb mijn quad dit jaar voor een half jaar verzekerd.
Die is nog geldig tot 10 augustus.
Nu heb ik de volgende overschrijving al binnen gehad,dus vanaf 11 augustus tot volgend jaar februari.
Maar ik zou graag paar maanden rijden tot het mooie weer over is..

Dus,als ik deze nu betaal.En zet deze stop eind september,krijg ik dan nog een deel geld teruggestort?
Of moet ik ook mijn nummerplaat binnenbrengen?
Stel als ik mijn plaat moet binnenbrengen,dan moet ik die volgend jaar weer terug aanvragen. Is dit kosteloos?

Groetjes ..
White-Red Raptor 700 '2008
jakke_raptor
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: Verzekering quad 1/2 jaar

Bericht door jakke_raptor »

goeiedag

ik pak mijn verzekering om de 3maanden en dan krijg ook steeds tijdig de volgende overschrijving toegestuurd !
van de moment dat het dan te koud word om te rijden ga ik naar de verzekering en geef ik mijn nr plaat daar
af en deze houden ze daar bij tot ik ze weer terug ga halen en een nieuwe groen verzekerings papier !
het haalt absoluut niet uit om elk jaar weer de plaat terug te sturen hoor voor die 41 euro wegentaks dat
je moet betalen!

groetjes
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door stephkewillems1 »

normaal gezien betaald de verzekering,de ongebruikte maanden gewoon terrug.ik zou mijn platen ook gewoon bijhouden,dan hoef je ze niet opnieuw te betalen,maar dan zult ge ook wegentaks moeten betalen voor de maanden dat je niet rijdt.
zati
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zati »

Hangt er van af bij welke zekering je bent.

Ik ben bij ethias en kan geen verzekering voor een half jaar nemen, is altijd een heel jaar, en verzekering vroegtijdig stopzetten kan enkel door platen in te leveren en/of een verkoopsfactuur voor te leggen.

Heb bij ethias verzekering genomen omdat die alles geeft op quads inclusief anti diefstal, kbc geeft enkel ba.
Mijn ma heeft er ook verzekering voor de auto en ik woon nog thuis dus tel ik mee in het gezin, en omdat mijn ma in 0 zit kreeg ik het laagste tarief.
Plaats reactie