heb dit weekend de garage nog maar eens verder op geruimd en op een paar leuke onderdelen uit gekomen en deze dan ook maar geplaatst  
 
mijn case saver was gebroken gelijk met mijn ketting had toen een alluminium gekocht maar paste blijkbaar niet met een 16 tands tandwiel had het dan maar door de garage gesmeten  

  nu vond ik hem vandaag terug en omdat er toch al krassen opstonden, hem eens bewerkt met de frees en gepolijst 

en gemonteerd zoals je ziet maar juist plaats gelaten voor de ketting is ondertussen ook al mooi in model van de ketting gesleten 

nu ik toch bezig was ook even de uitlaat terug onderhanden gepakt was bijna 2 jaar geleden 

hier zie je duidelijk verschil welke geschuurd is en welke niet 

het slijtplaatje voor op de uitlaat is ook al mooi ingesleten ik heb nog wel 4mm  

dit is hem dan geschuurd tot 1500 korrel en gepolijst  

 als je dit al mooi vind wacht maar na 1000km
blijkbaar zat mijn uitlaat toch iets te kort op mijn kappen en waren deze gesmolten heb het dan maar iets groter gesneden 

dit is mijn uitlaat na 100 km 

begint al mooi geel goud te worden