ik heb nog een klein geheimpje voor andere 700 gebruikers waardoor de 700 een 10km in snelheid kan winnen zonder geld uitgave
maar dit hou ik nog even voor me tot ik het zelf heb getest.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie schreef:ik heb nog een klein geheimpje voor andere 700 gebruikers waardoor de 700 een 10km in snelheid kan winnen zonder geld uitgave
Snelle ventieldopjes
Je maakt ons wel nieuwsgierig tjobbie
tjobbie schreef:ik heb nog een klein geheimpje voor andere 700 gebruikers waardoor de 700 een 10km in snelheid kan winnen zonder geld uitgave
Snelle ventieldopjes
Je maakt ons wel nieuwsgierig tjobbie
hoezo, jij hebt toch geen rappie meer?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
maar wel ventieldopjes 3 stuks
Nee ik heb geen raptor meer maar blijf het wel volgen en wil op de hoogte blijven
Ben ook nog bij de 2011 raptor wezen kijken ,niet om te kopen maar het blijft leuk spul
Dus ben wel benieuwd wat je hebt tjobbie iets met de gasklep??
jep schreef:maar wel ventieldopjes 3 stuks
Nee ik heb geen raptor meer maar blijf het wel volgen en wil op de hoogte blijven
Ben ook nog bij de 2011 raptor wezen kijken ,niet om te kopen maar het blijft leuk spul
Dus ben wel benieuwd wat je hebt tjobbie iets met de gasklep??
haha nee, .......pssst......snelle bougievonkjes dat is de oplossing
hou het nog even voor mezelf, misschien is het al ouwe koek en weet heel het forum het al maar misschien heb ik iets nieuws
(hier tenminste)
het zal in ieder geval door meerdere geprobeerd gaan worden en een aardige discussie teweeg brengen.
nou vooruit, is hier iemand die het wil proberen aangezien de mijne volledig uit elkaar ligt en strakjes met de mods
+ deze extra aanpassing op de dyno wil en dus niet goed kan bewijzen dat deze mod helpt?
de 1e die het wil proberen stuur ik wel een pmmetje met instructies.
letop alleen voor de 700 gebruikers
Ik denk dat je de snelheids sensor in je versnellingsbak los gaat koppelen, deze sensor zorgt ervoor dat je toerental in de 5e versnelling begrenst wordt