Yooo,
Ik heb een (led) achterlicht gestoken met ingebouwde pinkers.
Nu wil ik mijn poepje zo clean mogelijk en wil dus van die lompe nummerplaathouder vanaf!!!
Ik wil gewoon men nummerplaat links onder men spatbord komt.
Zijn er eenvoude tipjes om deze daar ergens te bevestigen want ik heb 2 linker handen ik.
Mvg
Nummerplaat
Re: Nummerplaat
een L laten plooien en vast schroefen samen met de grabbar op het subframe
suzuki ltz 400 special edition
- yamahakoppel
- Quad GOD
normaal met je nummerplaat vanachter volledig zichtbaar zijn dus als je recht achter hem staat of links schuin of rechts schuin moet je het altijd kunnen zien
ik heb mijn in het midden hangen aan de originele houder maar deze dan wat schuin omhoog geplooid en kreeg al een opmerking van de politie dat deze minder zichtbaar is voor een mobiel FLITS toestel
ik heb hem er op gezegd
"man omdat mijn quad verlaagd is en breder en sportief uit ziet wil niet zeggen dat ik snel rij en daarbij een FLITS paal staat op 2.50 m hoog en onder die hoek dat mijn plaat nu staat is het beter zichtbaar voor deze FLITS en als ik op de quad zit dan zakt hij nog 3cm en veranderd de hoek zodat het nummerplaat rechter komt" hij lachte eens en vermelde dat ik het toch moest veranderen
ik heb mijn in het midden hangen aan de originele houder maar deze dan wat schuin omhoog geplooid en kreeg al een opmerking van de politie dat deze minder zichtbaar is voor een mobiel FLITS toestel
ik heb hem er op gezegd
"man omdat mijn quad verlaagd is en breder en sportief uit ziet wil niet zeggen dat ik snel rij en daarbij een FLITS paal staat op 2.50 m hoog en onder die hoek dat mijn plaat nu staat is het beter zichtbaar voor deze FLITS en als ik op de quad zit dan zakt hij nog 3cm en veranderd de hoek zodat het nummerplaat rechter komt" hij lachte eens en vermelde dat ik het toch moest veranderen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
gisteren ben ik ook flikkenn tegen gekomen
en die waren gewoon door gereden
ma kga toch voor DB-killer
want men buuren zijn der al nie egt zo blij mee
en die waren gewoon door gereden
ma kga toch voor DB-killer
want men buuren zijn der al nie egt zo blij mee
suzuki ltz 400 special edition
-
- Quadrider