Smaak verschillen en boeit me niet echt wat jij er van vind, ik kan men jas wel ophangenmanchairred schreef:Leuke velgjes, moet aan de a-team bus denken. tof,
kzou die bumper er wel meteen van af slopen, lijkt wel een kapstok!
Grtzz Weedys
Smaak verschillen en boeit me niet echt wat jij er van vind, ik kan men jas wel ophangenmanchairred schreef:Leuke velgjes, moet aan de a-team bus denken. tof,
kzou die bumper er wel meteen van af slopen, lijkt wel een kapstok!
Maakt inderdaad niets uit we zijn allemaal mensen ja toch, er is iemand die zo iets heeft gemonteerd op zijn Bassie op het CQF.maurizio schreef:oo oke dan was het un ander
khad zn filmpje op chinaquad gezien van een bashan d8 ik met verschillende lampen neon enzow
soryyy
foutje moet kunne tog
Dat bedoel ikmaurizio schreef: jah das wel handig en maby kan je er ook nog eens je helm aan hangen hadig tog
Wederom spreek je de waarheidmaurizio schreef: jah das wel handig en maby kan je er ook nog eens je helm aan hangen handig tog
Iedereen heeft zijn eigensmaak en dat moet geen probleem zijn vind ik:)
Verder is het een mooie quad wat je hebt maar smaken verschillen
bedoel je mij of bert?Fam.Barossa schreef:Maakt inderdaad niets uit we zijn allemaal mensen ja toch, er is iemand die zo iets heeft gemonteerd op zijn Bassie op het CQF.maurizio schreef:oo oke dan was het un ander
khad zn filmpje op chinaquad gezien van een bashan d8 ik met verschillende lampen neon enzow
soryyy
foutje moet kunne tog
Grtzz Weedys